Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Elita QoF Grudzień

 Dobry wieczór kochani! 
Miałam dziś chwilę i w końcu udało mi się podliczyć Elitę QoF. W grudniu było naprawdę sporo postów i chciałam pogratulować Karolinnaaa2222 i Metalka777 które skomentowały wszystkie wpisy! Naprawdę brawo! 
Zapraszam Was po odbiór 25sd na konto QueenCrew! 

W tym miesiącu z Elity musiałam usunąć Jula145, dodałam zaś matusia-16. Witamy ponownie! Mam nadzieję, że zostaniesz z nami na dłużej. 

Jak zawsze przygotowałam również tabelkę w której możecie wszystko sprawdzić. Link do niej macie TUTAJ 


Gratuluję wszystkim jeszcze raz! 
Mam nadzieję, że w styczniu również będziecie tak licznie komentować :) 

No i przepraszam za brak moich komentarzy, ale mam problem z blogerem i zazwyczaj nie mogę komentować. A może ktoś z Was miał taki problem? Niby jestem zalogowana ale bloger tego nie widzi i mnie wyrzuca. 

5 komentarzy:


Dziękujemy, że jesteście z nami!