Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
matching #32

10 komentarzy:

  1. piękna stylizacja :) podoba mi się makijaż oka,pasuje idealnie do stylizacji :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak Einer jest moją bajką, to Off zdecydowanie nie, dlatego ciężko mi się przekonać do tej narzutki. Ciekawe wykorzystanie dwóch par spodni, które urozmaica. No i na pierwszy plan rzuca mi się torebka, która trochę zaciera całą stylizację. Muszę bardzo pochwalić migawki apartamentu, bo skradły moje serce, no i makijaż, który standardowo pasuje do całości + bardzo dobrze dobrana fryzura.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie - delikatnie, a ten dodatek czerwonego dodaje charakteru stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda tak ekskluzywnie... Jestem zachwycona. super <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie moje kolory, niemniej całkiem ładna stylizacja.

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś nowego. Zastanawiałam się jak wykorzystać tą siateczkową sukienkę.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!