Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Random Style #1
Cześć! W nowym roku postanowiłem wprowadzić coś nowego na bloga. Horodyńska Style był lekkim niewypałem (według mnie), więc aby urozmaicić Wam posty i nie wrzucać już tylko stylizacji postanowiłem wymyślić coś innego.(co nie oznacza, że od czasu do czasu sama stylizacja sie nie pojawi,)
Długo się zastanawiałem czy publokować ten post, lecz po przemyśleniu (jak widzicie) postanowiłem go opublikować.

Na czym polega ten challenge się zapytacie. Otóż za pomocą generatora randomowych liczb wybieram 3 artykuły, które muszę wykorzystać w stylizacji. 
Liczba ubrań w mojej szafie w momencie tworzenia posta wynosiła 4575. Za każdym razem będę musiał liczyć na nowo stan mojej szafy, gdyż zdarza mi się co jakiś czas kupić parę rzeczy. Może się też tak zdarzyć, że dane ubranie będzie ponownie, wszystko zależy od generatora ;)
Oto ubrania które wylosowałem:
Liczby nad ubraniami są pozycją ubrania w mojej szafie. 

Wyszła całkiem ciekawa mieszanka. Nie było łatwo coś z tego zrobić, lecz finalna stylizacja całkiem przypadła mi do gustu. Mam nadzieję, że Wam również się spodoba ;)


Co sądzicie o takiej formie posta? Podoba Wam się, czy wolicie coś bardziej tradycyjnego? Dajcie znać.


15 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy temat! Stylizacja mnie pozytywnie zaskoczyla ;) nie jest to co prawda moj styl, ale dobrze wyglada

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy pomysł na dział; a co do losowania ubrań, myślę że łatwiej będzie losować najpierw numer strony a następnie numer rzeczy (1-12).

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł świetny, tak samo jak stylizacje. Jestem zachwycona :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł, na pewno stylizacje będą wymagały dużej kreatywności :D Stylizacja wyszła naprawdę fajnie - dobrze wykorzystany top z Rio, który nie grzeszy pięknością.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł, zdecydowanie urozmaici i to też może bardzo rozwijać umiejętności! Jestem zdania, że trzeba naprawdę się postarać, aby z takiej losowości stworzyć coś fajnego - i Tobie się to zdecydowanie udało! Stylizacja wyszła bardzo odważna, ale nie jest jednocześnie groteskowa. Gdybyś miał kiedykolwiek ochotę, to możesz też pomyśleć o tym, aby losować poszczególne kategorie ubrań! :D
    Czekam na kolejne!
    //jezuschrystus

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł i stylizacja wyszła bardzo fajna jak na ciuchy dość ciężkie do połączenia :D

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  8. Rany <3 Zarówno pomysł jak i wykonanie zamiotło!
    Ale gdyby na przykład wylosowały Ci się trzy pary spodni o podobnym kroju, nie byłoby już tak kolorowo xD

    OdpowiedzUsuń
  9. To jest jakiś hit. Serio. Czy tylko mi się to podoba? Jak przeczytałam ile posiadasz ciuszków w swojej szafie to się za głowę złapałam. I ty chcesz to wszystko liczyć? Pomysł jest świetny i życzę ci wytrwałości w liczeniu ich wszystkich. Oraz liczę na kolejne mega odjechane stylizacje jak ta. Kozak po prostu.

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna stylizacja, ale chyba z jednej nerki bym zrezygnowała.
    pomysł super!

    OdpowiedzUsuń
  11. https://queens-of-fashion.blogspot.com/2018/07/losowe-ubrania-1.html
    Trochę mi się z tym naszym niewypałem skojarzyło:(

    Mi się seria o Horodyńskiej podobała, nawet bardziej niż ta.. Look jest fajny jak na to co wylosowałeś:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! Świetna stylizacja! A pomysł na posty mega! Jestem pod wrażeniem obu!

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!