Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Random Style #3
Cześć! Witajcie w kolejnym poście. Co u Was słychać?
W tym tygodniu wylosowałem następujące artykuły:

Muszę przyznać, że jak na razie generator spisuje się całkiem nieźle. Na pierwszy rzut oka rzeczy całkiem ciekawie się prezentują.
Muszę przyznać, że jak przyszło do stworzenia stylizacji to było już ciężko. Ale jestem mega zadowolony z tego co wyszło. Z wylosowanych rzeczy postanowiłem stworzyć top. Do takiej bazy dobrałem dopasowaną spódnicę, do której dorobiłem falbankę. Stylizację uzupełniłem złotą biżuterią, czarną nerką oraz długimi butami na obcasie.

Co sądzicie o stylizacji?

WYNIKI KONKURSU:
Postanowiłem nagrodzić wszystkie trzy zgłoszenia 50sd. Gratuluję!
Stylizacje możecie zobaczyć tutaj, tutaj oraz tutaj :)
Zgłoście się do mnie po nagrodę ;)

7 komentarzy:

  1. Efekt końcowy jest świetny, wszystko połączone jest ze sobą bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Po raz kolejny dość szczęśliwie trafiłeś. Jestem pełna podziwu, że byłeś w stanie tak wykorzystać to nakrycie głowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nagrode :) tym razem los okazal sie laskawszy, czern kroluje :) tylko sukienka okropna xd ale ciekawie schowałes te tragiczna gore sukienki. Sukienka diy podoba mi sie chociaz mysle ze lepiej wygladalby bez tych wyciec. Kurcze o tyle co uwielbiam chokery to ten jakos mi sie nie podoba. Za takimi butami tez nie przepadam... i ciagle zastanawia mnie ta fryzura, sprawia wrazenie wybrakowanej w okolkcach czola 😅

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurczę, zadanie było ciężkie i jestem pod wrażeniem tego co wymyśliłeś :D Trochę talia mi się nie podoba, ale ta góra jest super oryginalna.

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  5. tym razem tak średnio mi się podoba... góra super pomysł, ale kolczyki to już za dużo. myślę, że długa spódnica sprawdziłaby się tutaj lepiej.
    dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  6. Widze tym razem udało się wylosować tylko czarne ciuszki. Bardzo Ładnie ci to wyszło.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!