Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
W10L01- "Off-White Tribute"
Dzisiaj skromna propozycja z wykorzystaniem koszuli z ostatniego Tribute: Off-White. Fanem tej marki nie jestem, wręcz przeciwnie- nienawidzę jej. Niestety, patrząc na cały ten sezon jest to najlepsza dostawa,  z największą ilością ubrań i najlepszą ich jakością. Postaram się zrobić jeszcze posty z Karla Lagerfelda, Balenciagi i Ricka Owensa, ale potrzebuję więcej czasu, bo nie leżą mi te kolekcje jakoś specjalnie:(
Liczę, że w poniedziałek admini mile mnie zaskoczą:) Błagam dajcie mi to Versace!
Torebka LE | Koszula Off-White, Subcouture, Subcouture | Kozaki Antidote

14 komentarzy:

  1. świetna stylizacja :) zgadzam się co do tribute tegorocznych,koszmarne są,a z kolekcji na kolekcję coraz gorsze....

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niekoniecznie z kolekcji na kolekcje coraz gorsze.. Dla mnie tak skaczą: dobre Gucci, koszmarny Rick, później dramat w Balenciadze, no i lepsza kolekcja Off. Ciekawi mnie co będzie następne i jak tym razem pójdą, w dół czy w górę.

      Usuń
  2. Skromna, o ile można tak nazwać stylizację z jaskrawą jak kamizelka odblaskowa koszulą :) Po prostu jakoś tu mało - przyzwyczaiłam się do nakładania na lalkę większej ilości ciuchów.
    Ale wciąż jest ładnie. Szczególnie jak na ten wybitnie nietrafiony Tribute :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę nudzi mnie już takie ładowanie wszystkiego na siłę, jasne robię tak czasami, ale wolę zostawić taką prostą i minimalną ilość ubrań.

      Off jest dla mnie lepszy niż np Rick, ale admini coraz mniej się starają przy tych kolekcjach:(

      Usuń
  3. Bardzo mi się podoba wykorzystanie tej koszuli, jest bardzo ciekawe i fajne kolorystycznie. Też mam problem z tymi kolekcja i żeby cokolwiek z nimi stworzyć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Adminom kiedyś się bardziej chciało:( Teraz robią takie basicowe, mdłe, przereklamowane kolekcje... Nuda:( A jak chcą zrobić coś ciekawego to powstaje taki Rick Owens z koszmarnym wykonaniem:(

      Usuń
    2. Dokładnie tak samo myślę, ciekawe czy kiedyś się w końcu wezmą do roboty...

      Usuń
    3. Inaczej, bo teraz widzę, że moja wypowiedź bardzo źle zabrzmiała. Ich pomysły kiedyś były lepsze, bo nie mogę zarzucić im, że nic nie robią, bo jednak dostajemy nowe artykuły/marki/kolekcje, ale nie jest to jak ciekawe jak kiedyś.

      Usuń
  4. Koszula ma piękny kolor i dobrą teksturę materiału ale jej nie kupiłam, bałam się że nie będę umiała jej wykorzystać,Tobie wyszło to całkiem fajnie. I dalej nie wiem, kupić czy nie kupić - o to jest pytanie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze możesz kupić i ją później sprzedać, a taka mocna rzecz jest dobra w szafie, nie trzeba jej dużo, a stylka z nią dobrze wygląda:)

      Usuń
  5. Super stylizacja!

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba tylko ta torebka mi tutaj nie pasuje. Reszta fajnie ze soba sie laczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne rzeczy, a razem mega całość!

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!