Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Random Style #2
Hej! Na wstępie chciałbym podziękować za tak ciepłe przyjęcie ostatniego posta ;)
W tym tygodniu wylosowałem takie artykuły:



Stan ubrań w momencie tworzenia stylizacji: 4599

Los całkiem mi sprzyjał, gdyż rzeczy są w podobnych kolorach, co bardzo mnie ucieszyło. Zmartwiłem się tylko butami, gdyż nie przepadam za nimi. 

W szafie znalazłem drugą, taką samą koszulę. Postanowiłem je obrócić i stworzyć z nich pewnego rodzaju sukienkę. Z torby postanowiłem wykorzystać jedynie dół i dodałem ją pod koszule. Na buty nie miałem zbytnio innego pomysłu, więc trafiły na stopy mojej doll :P

I mam dla Was konkurs. Chciałbym, abyście stworzyli stylizację z jednym z tych artykułów. Jeżeli ich nie macie, stylizację możecie wykonać na mojej dolce (artykułów nie będziecie musieli szukać, będą wyciągnięte z szafy) Jeżeli ktoś się odważy, to może wykorzystać wszystkie trzy artykuły z tego posta.
Nagrody: Dla najlepszej stylizacji kwota w wysokości 50sd, dla dwóch (bądź większej ilości osób) 25sd
Termin oddawania prac: do 29.01 do godziny 23:59
Podpisane stylizacje na bialym tle, załączajcie w komentarzu (poprzez np. imgur.com/upload)
Powodzenia!

12 komentarzy:

  1. Z jakiegoś powodu ta stylizacja przemawia do mnie bardziej od poprzedniej, a nawet buty pasują do całości. Bardzo fajne wykorzystanie kurtki i tego, w jaki sposób są nałożone na siebie ubrania! Odważnie i pomysłowo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe wykorzystanie koszuli i torebki, stylizacja kojarzy mi się z takimi klimatami grunge'u.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo oryginalnie ta sukienka wyglada! Kupuje ten pomysl :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna stylizacja i świetna kurtka! Musze jej poszukać :p

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja za bardzo mi się nie podoba, te buty są moim zdaniem do niczego, kurtka też nie jest moim ulubionym ciuchem, ale prawdę powiedziawszy - sukienka wyszła Ci super. Już nigdy nie spojrzę tak samo na te nudne koszule.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mimo wszystko nie są to łatwe rzeczy do wystylizowania, Tobie wyszło genialnie!
    A tutaj moja próba użycia koszuli oraz torebki: https://i.imgur.com/cXjMUoG.png

    PLASMA

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajna stylizacja :) ciekawy pomysł z tymi koszulami,choć faktycznie te buty są brzydkie i graficznie wyglądają źle

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem pod wrażeniem użycia obu koszul, frędzli,a kurtka dopełnia całość

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoja stylka jest świetna!
    mi się udało użyć wszystkich artykułów :P https://prnt.sc/qsfwig

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja jest bombowa. Bardzo podoba mi sie pomysł z wykorzystaniem drugiej koszuli

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!