Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
matching #31

7 komentarzy:

  1. Super wykorzystanie tej spódnicy! Każdy element pasuje do stylizacji i podkreśla jej delikatność :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spódnica jest obłędna! Co do stylizacji, jakoś mało się dzieje, inna torebka by była lepsza.

    OdpowiedzUsuń
  3. Poczułam lato. :) Jedyne czego nie znoszę, to te okulary. Szczególnie, że zasłaniają makijaż oka, który jest ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Inne dodatki zdecydowanie. Torebka, okulary i kolczyki do wymiany, chociaz te ostatnie ujda jeszcze. Podoba mi sie to jak laczy sie spodnica z bluzka. Zgodze sie ze szkoda aby te okulary zaslanialy tak ladny makijaz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny makijaż oka, bardzo mi się podoba. Stylizacja również niczego sobie chociaż buty troszkę w nie moim stylu. Ja bym dała coś innego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle oryginalnie i fenomenalnie! ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Generalnie ja bym tylko wymieniła buty i okulary, a tak to wygląda naprawdę fajnie! Szkoda tylko, że bluzka nie jest pod względem graficznym - w lepszej jakości, ale wykorzystanie tej spódnicy wyszło bardzo dobrze. Jak zwykle muszę pochwalić za makijaż, który idealnie zgrywa się ze stylizacją! Podoba mi się, że cały efekt nie jest jednoznacznie delikatny i torebka mimo wszytko przełamuje wraz z kolczykami, dodając "drapieżności".

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!