Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
STFU!

6 komentarzy:

  1. Wyrzuciła bym zieloną kokardę i wtedy wszystko jest dobrze. Fajne wykorzystanie bluzki

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam sie co do kokardy. Mi rowniez podoba sie Twoj pomysl, do tego te dodatki swietnie pasuja :) jejku normalnie sama ta bluza jest paskudna przez te plamy i kolory xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie pomyślałabym, że ta bluza może wyglądać tak... Akceptowalnie? Właściwie wcześniej nie widziałam dla niej żadnego zastosowania. Teraz w połączeniu z torbą i butami tworzy coś miłego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam takie same odczucia jak powyższe osoby - super wykorzystanie bluzy, bardzo ciekawe. Również ta kokarda zaburza mi całość.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem zachwycona całością! Widziałam już w apartamencie ta stylke i już wtedy było wow

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!