Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
świat stanął mi na głowie
Hej,
muszę się Wam pochwalić, że dostałam w pracy awans (w sumie nie wiem jak to nazwać, ale chyba właśnie tak :P). Mega się jaram. Jeśli tak szybko będę pięła w górę, to zapowiada się dobrze. Pomyśleć, że ta praca miała być tylko na chwilę, a spodobało mi się tak, że nawet nie myślę by ją zmieniać.
kolczyk - Bonjour Bizou, sweter - Pretty'n'love, pasek - Limited Edition, spódnica - Balenciaga Tribute, torebka - Pretty'n'love, skarpety - Gucci Tribute + Subcouture, buty - Voile

15 komentarzy:

  1. gratuluję awansu :) stylizacja jest bardzo ładna :) tylko buty bym zmieniła xd

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! no te buty są takie dziwne, ale lubię je :D

      Usuń
  2. Stylizacja jest świetna! Gratuluję awansu, gdzie pracujesz? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w Anglii, ale nie chcę zbyt wiele zdradzać póki co :D

      Usuń
  3. Świetna stylka! Gratki awansiku ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. Dlaczego nie jesteś łysa? :c

    OdpowiedzUsuń
  5. Te skarpety mi tutaj nie pasują, o ile z kolczykami i spódnicą mogłoby to dobrze grać, tak z tą elegancką torbą nie. Zdecydowanie dół do wymiany.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tak się ubieram w realu, bo podobają mi się eleganckie rzeczy przełamane skarpetami :D ale wiem, że to może się ludziom nie podobać. Dziękuję za opinię!

      Usuń
  6. Nie podobał mi się ten sweter, ale po tej stylizacji przekonałam się do niego! Gratuluję awansu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze, jak miło się czyta, że przekonałam kogoś do czegoś :D dziękuję!

      Usuń
  7. Kupuję w całości! Dzięki tym skarpetkom nie jest nudno:D Super, że awansowałaś, cieszymy się razem z Tobą ;)) :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, mega stylka. Przez Ciebie też zaczęły mi się podoba skarpetki na stardoll. No i oczywiście jeszcze raz gartuluję Ci awansu

    OdpowiedzUsuń
  9. Kozak stylka, kocham tę spódnicę
    Jaki awans, hmm?

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!