Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
If you are going through hell, keep going #57
Cześć Kochani!

Jak Wam mija pierwszy tydzień szkoły? Już macie dosyć czy jeszcze się trzymacie? Osoby pracującę/nie chodzące do szkoły - jak się macie? Jest lżej czy gorzej?

Podstawą do dzisiejszej stylizacji była sukienka od Teinnn. Bardzo dziękuję raz jeszcze! <3 Na nią nałożyłam białą, prostą spódnicę - w ten sposób sukienka zamieniła się w top. Ponieważ przeszkadzały mi wycięcia po bokach, które ona posiada zdecydowałam się na to piękne futro z SubCouture. Postawiłam na lekkie dodatki - białe kolczyki i pasek oraz śliczne szpilki. Z torebki zrezygnowałam.
kolczyki - Callie's Picks, top (sukienka) - RIO, futro - SubCouture, pasek - Riviera, spódnica - Callie's Picks, szpilki - Voile

4 komentarze:

  1. bardzo ładna, ale brakuje torebki

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna stylizacja :) ale faktycznie brakuje tu jakiejś małej kopertówki

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stylizacja :3
    A co do szkoły, ja to na wykładach jestem w swoim żywiole :D

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!