Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Lepiej kochać i utracić osobę którą darzyliśmy miłością, niż nie kochać wcale
Hej i czołem?
Jak tam u Was? Jakie plany na weekend?
U mnie zapowiada się pracowicie :)

Bardzo się cieszę, że aranżacja z poprzedniego tygodnia tak Wam się spodobała. O ile czas mi pozwoli postaram się tworzyć więcej takich innych wnętrz. Dziś również postawiłam na bardziej jesienne kolory, które swoją drogą bardzo lubię. Tworzy się wtedy taki fajny, ciepły i przyjemny klimat.

Jak Wam się podoba? 
Jak zawsze czekam na opinie! 


11 komentarzy:

  1. Przecudowna! Mega mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna! I ten klimat jesieni... c:

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba! Super kolorystyka!

    OdpowiedzUsuń
  4. mega aranżacja :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna, jedynie ta poduszka na podłodze mi przeszkadza.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest pięknie. Przez ten welur na kanapach jest tak luksusowo, ale całość sprawia ciepłe wrażenie

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze lubiłem twoje aranżacje!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super aranżacja! Te zielone kanapy dodają charakteru :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!