Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Duet: Dragon Print Top
Tym razem mam dla was stylizacje z jedyną rzeczą, którą kupiłam w ostatniej kolekcji Subcouture. Uwielbiam tę bluzkę, a wy? :D Jak wam się podoba moja doll w tej fryzurze?

1 Kolczyk LE | Golf Melbourne Minimalism | Bluzka Subcouture | Naszyjnik LE | Marynarka Royalty | Torebka Callie's Picks | Futro It Girls | Spodnie LE | Buty YH

2 Kolczyki Callie's Picks | Nerka Off White | Gorset Film Theory, Subcouture, Fallen Angel, 2x LE | Spódnica Callie's Picks | Buty Balenciaga | Zegarek HB Summer Retro
 

11 komentarzy:

  1. Ładna fryzurka, ale wolałam Twoją doll w ciemnych włosach. Pierwsza stylka jest boska, bardzo podoba mi się to połączenie beżu i szarości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsza stylizacja jest bardzo ładna :) mi ta bluzka nie podoba się :/ odnoszę wrażenie,że doll w niej ma bardzo duży biust xd

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza jest bombowa! Druga wypada trochę słabiej przy pierwszej moim zdaniem, ale wciąż jest ładna :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza jest mega! Druga także i w cale nie uważam, że słabsza!:D Makijaż oka do niej tylko wszystko podkreśla super:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie mi się mega podobają:D A Twojej doll ładnie we wszystkim :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Druga stylka bardziej mi się podoba ^_^

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie stylizacje są wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba uwielbiasz spodnie z pierwszej stylki, bo często je u Ciebie widzę. xD Obie stylizacje są MEGA! Lubię Twój styl.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obiecałam w którymś z postów, że już ich nie będę używać, a wyszło jak wyszło xd
      ale dzięki :)

      Usuń
  9. Pierwsza jest cudna. Taka w twoim stylu. Ta bluzka, mimo że dla mnie brzydka wygląda super ze spodniami.
    Druga wypada trochę słabiej. Nie do końca gra mi tutaj ten top. Natomiast plus za nietypowe połączenie kolorów

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie bardzo ładne, ale druga jest po prostu mega! Świetne połączenie kolorystyczne, ten róż robi tu robotę!

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!