Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
QoF: 29.09.2018
New. Easy to use. Modern.

Niecierpliwie czekałem aby napisać tego posta i w końcu, po kilku miesiącach pracy z długimi przerwami, mogę zaprezentować Wam nowy wygląd bloga. Starałem się, aby zachować styl pasujący do QoF, prostotę oraz łatwość w użyciu. Nam wszystkim zależy aby przeglądanie bloga było tak przyjemne jak tylko jest to możliwe, zadbaliśmy o wersję na komputer oraz urządzenia mobilne. Wersja mobilna udoskonalona jak nigdy przedtem, bez błędów, trudności w klikaniu w niektóre linki/przyciski typu "starsze posty", wszystko jest tych samych rozmiarów oraz łatwe do użycia.

Posty

Prostota w najlepszym wydaniu, nic dodać nic ująć. Mobilna wersja kompletnie biała, wersja na komputer bardziej wymyślna z rozmazanym, jasnym tłem aby nie było zbyt nudno, ale wciąż przejrzysta i przyjemna dla oka.

• awatar autora nowość
• kolorowe i przejrzyste etykiety


Menu

Jeśli chodzi o menu, to nie zmieniło się dużo.. w wersji na komputer. Jest jak zawsze, u góry zjeżdżające razem z przewijaniem strony. Jedyna rzecz jaka się zmieniła to zostało dodane logo oraz opcja wyszukiwania, która mam nadzieję przyda się wielu z nas.

• logo obie wersje nowość
• opcja wyszukiwania obie wersje nowość
• karty z fashion week oraz konkursu Modowi Rywale mobile nowość
(można przesuwać je palcem)


Gadżety & Komentarze

Oczywiście, że na naszym blogu nie mogło zabraknąć nam wszystkim już dobrze znanych gadżetów ze statystykami bloga oraz ostatnimi komentarzami naszych czytelników!
Również komentarze mają inny wygląd, każdy wyodrębniony delikatną ramką.

• Gadżety najechaniu odrobinę się powiększają. nowość
• Autorzy posta (tj. administratorzy) posiadają rangę oraz 'tag' QoF przed nickiem. nowość
Niestety z tym dodatkiem jest kilka problemów i nie zawsze się pokazuje.




Jesteśmy ciekawi Waszych opinii, komentujcie oraz piszcie czy Wam się podoba, proponujcie zmiany oraz nowości, jesteśmy otwarci na nowe propozycje.

Załoga QoF

18 komentarzy:

  1. Wiesz, że o początku byłam zachwycona! Polecam wam wersje mobilną bo jest naprawdę świetna

    OdpowiedzUsuń
  2. O ja! Kocham całym serduszkiem!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow jest super! Mega mi się podoba, szczególnie wersja na telefon :)
    Polecam odświeżyć zakładkę z redakcją i popularne posty, ponieważ są tam stare posty :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popularne posty naprawione, zapomniałem ustawić daty ¯\_(ツ)_/¯
      Wszystkie zakładki zostaną aktualizowane niedługo, dzięki za opinię!

      Usuń
  4. Jestem pod ogromnym wrażeniem. Wersja mobilna jest świetna nie tylko ze względów praktycznych ale i estetycznych. Podziwiam, bo na pewno kosztowało to kawał ciężkiej pracy

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja jestem zła, bo nie ma różowego :/
    a tak serio super, kawał dobrej roboty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakładka Redakcja została aktualizowana.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku, czuję się jakby przedstawiono mi właśnie zmiany po aktualizowaniu oprogramowania, haha. Nowy wygląd to naprawdę miłe zaskoczenie. Właśnie testuję wersję mobliną i jestem pod wrażeniem. Bardzo podoba mi się układ strony, jak i kolorystyka. Jeśli chodzi o wygląd bloga, to qof trzyma poziom! 💙👍

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, widać że się postarałeś! Zazwyczaj przeglądam QoF na telefonie i teraz jest zdecydowanie lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Łooooooooooopanie, jakie to jest cudne! ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie wersja na telefon jest świetna! Mega mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  11. To wygląda genialnie, dobra robota!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! Jak gadaliśmy to nie spodziewałem się, że ten nowy wygląd pojawi się tak szybko :P Blog wygląda niesamowicie, jak zwykle jesteście o krok przed innymi, oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystko co robisz mi się podoba ;* dostaniesz coś specjalnego ode mnie w nagrodę za taką niesamowitą prace ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Btw nie działa mi menu xddd
      To znaczy działy o FW i modowych rywalach, jak chce je przesunąć to przesuwam jakby tło, to co jest za nimi czyli główna stronę qof ,
      I ogólnie mi się zacina xd
      Wybacz, zastanów się następnym razem czy warto mieć iphona xd

      Usuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!