Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Hej, co u Was?
Ja mega się jaram tym, że już za dwa tygodnie lecę do Polski! Już powoli planuję z kim się spotkam, ale większość czasu chcę poświęcić rodzinie. Trochę przytłacza mnie myśl, że przez dwa tygodnie będę musiała śmigać na rehabilitacje kręgosłupa, a oprócz tego muszę odwiedzić jeszcze jakieś tysiąc lekarzy. No ale gdyby nie zabiegi to nie odwiedziłabym Polski tak szybko, więc zawsze to jakiś plus. Oprócz tego pisałam Wam kiedyś, że nie spędzę świąt z rodziną. Na szczęście plany się zmieniły, a ja posiadam już bilety na grudniowy tydzień w Polsce. Nie wyobrażacie sobie nawet jak bardzo się cieszę. Kupiłam już nawet część prezentów świątecznych z tej radości. 

Za to już za niecałe dwa tygodnie minie rok od tego jak mój facet mi się oświadczył. Czas leci jak szalony!

5 komentarzy:

  1. Hmm tym razem niewiem, podoba mi się baza, oprócz spodni i dodatki oprócz butów i chokera. Reszta super:) Mega mi się podoba połączenie marynarka+pasek+torba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zmieniłabym buty, tak to jest super :)
    Uwielbiam czytać te twoje wstępy do posta :D <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię tych butów, a reszta spoko

    OdpowiedzUsuń
  4. Zmieniłabym buty i choker, a tak to wszystko super się ze sobą łączy!

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja uważam, że torebka nie pasuje, reszta mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!