Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Challenge: Buy&Get #4
Bonjour!
W dzisiejszym challenge'u kolejna prosta do wystylizowania bluzka. Czarny tank ozdobiony napisem "break dance not hearts" nie sprawił mi żadnego problemu, a żeby stylizacja była ciekawa dodałam brudną czerwień i złoto.

Jak wam się podoba?


Uwaga: ta koszulka to ostatni buy&get jaki mam w formie ubrania. Prośba do was: napiszcie, czy macie jakąś rzecz, którą dostaliście za doładowanie konta, a tutaj się nie pojawiła, z którą mogłabym zrobić stylizacje na waszej dollce. Z góry dziękuję.

Do następnego, Nataniela_

13 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja! Zaraz poszukam czy coś mam i jeżeli da się to Ci wystawię

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dostaję ciągle jakąś torebkę i szczeniaka. Stylka ładna ale dollka trochę wygląda jakby miała skrzywienie kręgosłupa. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszulka to jedyna słaba rzecz w tej stylizacji, nie podoba mi się jej krój oraz kolor, który ciężko określić, to coś między spraną czernią i brązem, co widać przy połączeniu ze spodniami. Plus za kolczyki, które dodały fajnego charakteru stylce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba zależne od ekranu, u mnie jest w takim samym odcieniu co spodnie :D

      Usuń
    2. Spodziewałam się, że tak może być, choć u mnie wszędzie wygląda tak samo, tzn. minimalnie się różni odcieniem.

      Usuń
  4. Mam kilka rzeczy ale ich się chyba nie da sprzedać bo nie widze w bazarze tego, jeżeli chcesz możesz na mojej doll zrobić stylizacje, potem wyjmę ci te rzeczy do pokoju

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam sporo rzeczy, więc jak coś to zapraszam do siebie :D
    Stylizacja mi się podoba chociaż trochę mi nie pasują te spodnie do butów

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba dałbym inne dodatki, bo np. kolczyki moim zdaniem są za duże, a buty mają bardzo niezręczną wysokość w zestawieniu z tymi spodniami :v

    OdpowiedzUsuń
  7. Całość jest śliczna. Podobnie jak Paweł dałbym inne/wyższe buty, ale i tak ogromnie mi sie podoba. Twoja najlepsza dotychczas

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja jest cudna!
    Również zapraszam do mnie, mam kilka rzeczy buy&get ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładna, ale nie jakaś nadzwyczajna.

    OdpowiedzUsuń
  10. szału nie ma z tą koszulką...jeśli chodzi o stylizacje to ładna,ale mi te spodnie się nie podobają

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!