Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
nie wiem co robię
   

 Hej! Dzieńdobry bądź dobry wieczór w zależności, kto o której porze to czyta ;D Każdy zapewne ma tone fryzur z stardesign, które kiedyś kupił pod wpływem chwili, a teraz po prostu pluje sobie w brodę za tą głupotę gdyż wydało się kupę kasy, a teraz patrząc na fryzurę uważa się, że jedyną rzeczą do zrobienia z nią jest spalenie ( bądź utylizowania jak na stardoll ;) )
Dlatego ja próbuję znaleźć ich nowe wydanie, które będzie użyteczne.

   BIERZMY SIĘ DO PRACY ! TAK fajnie nie mieć jeszcze szkoły i zajmować się takimi sparawami xd TAK !

Dzisiaj chcę Wam przedstawić moją nową wersję kucyka aka końskiego ogona dość bogatego we włosy ( bo ja nie mam hehe) xd

Moją bazą jest eeeee nie wiem, jakis shit który kupiłam x lat temu i który jest benznajdziejny a nie mam serca go zniszczyć ( jestem cebulą i po prostu jest to sprzeczne z moją naturą xD )
 

W sumie krótko myślałam co z nią zrobić, gdyż pomysł od razu zagościł w mojej głowie. Przewróciłam ją na drugą stronę i spróbowałam umieścić w jakimś sensownym miejscu. Następnie dodałam (mam nadzieję ) wszystkim znaną i ogólnodostępną fryzurę z salonu piękności i dodałam małe loczki, które posiadam i kiedyś potrzebowałam, nie wiem po co xd


 
Potem użyłam brody, którą też nie wiem jakim sposobem zdobyłam i po przekręceniu jej, wstawiłam aby wygładzić kanciastą głowę dollki xd


wiem, dużo dało xd

Następnie aby troche urzeczywistnić fryzurę, dodałam troche nieładnu i messy hair używając do tego kolejnej fryzury która ów rzeczy posiadała.


Jakoś wszystko posklejałam do kupy żeby nawet nawet wyglądało i tak prezentuje się finalny efekt, ta dam ! :D



W sumie chyba jestem z niej zadowolona, przecież jest to moje dziecko, jak mogłabym nie być xd
A tak serio, to myślałam, że będzie gorzej wyglądało niż na początku więc jestem zaskoczona ;D

Napiszcie mi co o tym myślicie i jeżeli ktoś posiada jak ja też takie jakieś nieużytki w salonie piękności to może się zgłaszać i będę próbowała coś z tego stworzyć. 
Ja osobiście mam tylko dwie strony ( wiem, MASAKRA xd ) stardesign w salonie i wszystko co mogłam to już zrobiłam z nimi, więc piszcie, proszę, nudzę się, send help xD

Pozdrawiam !
xxlena4444xx

11 komentarzy:

  1. Jestem xd przerażony ;D poziomem xd tego ;D postu xd !

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł na dział bardzo fajny, ale sposób napisania...

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie dużo "xd", za to powinien być kryminał.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytalaś swój tekst przed publikacją? Czyta sie okropnie! Moze niech ktos Ci to redaguje? Bo pomysl super, ale nie da sie czytac

    OdpowiedzUsuń
  5. Dział ciekawy, ale tekst napisany słabo, wręcz beznadziejnie, ałć. Zalecam wypicie melisy przed napisaniem kolejnego posta, tak na uspokojenie, bo całość jest bardzo chaotyczna. :-) Mimo, że starałaś się poprawnie używać przecinków, to i tak w niektórych miejscach ich brakuje, na dodatek denerwuje mnie zastępowanie kropek emotikonami, no i ta spacja przy nawiasach, rany. Wątpię byś czytała tekst drugi raz, bo zauważyłam nawet i literówki. Sposób pisania postów zdecydowanie potrzebuje zmiany, albo po prostu pisz mniej.

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja tam lubię te twoje xD i emotki xDDD Pomysł na dział bardzo fajny

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się ta fryzura, którą stworzyłaś nie podoba. Beznadziejnie wygląda :s
    Faktycznie tekst się dziwnie czyta xd

    OdpowiedzUsuń
  8. Tekst jest tragiczny - kilka literówek, błędów, brak znaków interpunkcyjnych.
    Fryzura wygląda źle wg mnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Też nie wiem co robisz :( Nie podoba mi się połączenie tych włosów z tą krótką fryzurą, dziwnie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  10. Styl tekstu jest świetny, taki na wesoło. Nie bądźmy sztywniakami. Natomiast przydałaby się korekta co do literówek, nadmiaru emotek itp. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!