Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Duet: Belted coat
Przez cały sezon tribute nie byłam przekonana do tego płaszcza z Off White, jednak w końcu zdecydowałam się go zakupić i całkiem go polubiłam :p Za to wciąż nie lubię do końca butów z pierwszej stylizacji, ale postanowiłam się z nimi zmierzyć.
1 Kolczyki Callie's Picks | Płaszcz Pearls | Golf Museum Mile, Callie's Picks | Pasek Miss Sixty | Spodnie PPQ | Torba Callie's Picks | Buty Original Future

2 Kolczyk Subcouture | Płaszcz Off White | Top PPQ, DKNY | Pasek Mr.|  Szorty Basics | Buty Balenciaga, stardoll underneath | Torebka Callie's Picks

9 komentarzy:

  1. pierwsza stylizacja jest świetna,tylko gdyby zmienić buty - dla mnie one są brzydkie :x druga już mniej mi się podoba,może dlatego że nie lubię różowego koloru xd

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie są super, ale wole drugą! Taka ilość różu, a nie mam takiego przesytu w stylizacji.
    Super, że kupiłaś ten płaszcz z Off, bo jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Te buty są straszne z pierwszej stylki, ale zgrabnie je przemyciłaś ;) Jednak i tak druga stylizacja bardziej mi się podoba ^_^

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam pierwszą. Podoba mi się jak ten ciężki płaszcz jest fajnie zbalansowany z tymi butami. Osobiście jestem ich fanem, ale nie zawsze dobrze wyglądają w stylizacji, a tobie się udało.
    Druga podoba mi się mniej głównie przez płaszcz (nie lubię go), ale i tak jest to dobra stylizacja. Przerobienie tych butów na krótszą wersję wyszło tutaj na dobre.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł na przerobienie butów w drugiej stylce i to chyba ona bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie obie mega! Zresztą jak zawsze :) Troszkę bardziej jednak podoba mi się pierwsza, całość naprawdę bardzo fajnie się prezentuje.W drugiej nie podoba mi się płaszcz

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Rożowe buty sztos!!! Cała druga stylizacja jest bajeczna. Odbiega od typowej ''klasycznej'' stylizacji.
    .igutka

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!