Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
A person who never made a mistake never tried anything new #58
Witajcie Kochani!
Albo w sumie i do widzenia?

QoF był i jest miejscem gdzie się rozwijałam. Był moim dziecięcym marzeniem, które udało mi się zrealizować - stałam się jego częścią ponad rok temu. Tak, odstawiam stardoll na boczny tor. Skupiam się nad szkołą. Jednak QoF jest miejscem, którego nie potrafię zostawić. W związku z tym:
→ posty od mojej osoby takie jak: "Podsumowanie miesiąca" czy wyniki mini konkursów mogą się pojawiać z, postaram się, lekkim opóźnieniem;
→ posty takie jak stylizacje czy makijaże będą nadal, pomimo braku mojego aktywnego udziału na blogu;
→ "Archiwum Stardoll'a" nie zostało przeze mnie porzucone, mam w zanadrzu 2-3 posty z tej serii jednak potrzebuję trochę czasu na dokończenie ich.
kolczyki - Callie's Picks, sukienka - Windows on the world + Off-White, torebka - Callie's Picks, szpilki - Miss Stardoll World

3 komentarze:

  1. Ładna stylka ^_^ i raczej nikt nie będzie miał problemu o jakiś opóźnienia ^_^

    OdpowiedzUsuń
  2. stylizacja jest ładna,tylko torebka nie pasuje

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!