Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Modowi Rywale IV: Etap III - Głosowanie
Ponownie z lekkim opóźnieniem, ale tłumaczyć się nie będę, przechodzę od razu do tematu postu.

Tematem Etapu III była Drogocenna Niezwykłość, czy uczestnicy poradzili sobie z tak niełatwym zadaniem? Oceniajcie sami, głosować można tylko na jedną osobę w grupie. Jest to ostatni etap grupowy!

Avengersi
Lider: Domi_miaa


zagłosuj!



Gladiatorzy
Lider: rockarolla_


zagłosuj!



Wojownicy
Lider: Angel369x


zagłosuj!



Taktyczni
Lider: Golda89


zagłosuj!



Wataha
Lider: dora_dorka


zagłosuj!



Power Rangers
Lider: Cold_Iceberg.


zagłosuj!



Fanatycy
Lider: singiel


zagłosuj!



Drużyna Actimela
Lider: marta32222


zagłosuj!



Głosować można do niedzieli 09.09.2018 do godziny 11:00!

17 komentarzy:

  1. bardzo trudny temat,ale szczerze to nie które stylizacje kompletnie mi się nie podobają,mimo to głosy oddałam

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Głosy oddane, wybór ciężki, temat również ;-;

    OdpowiedzUsuń
  3. Te niektóre na siłę urozmaicone stylizacje, yuck!
    Moje fave z całości to Golda, Monika i Sebastian :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Emi najbardziej drogocenna stylka :D
    Co do niezwykłości, w niektórych stylizacjach w ogóle jej nie widać. Zagłosowałem na Dobrąpogodę, Rockarollę, Werę2222. Zastanawiam się kogo wybrać z Wojowników. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A właśnie o to mi chodziło :D Żeby sparodiować walkę o statuetki na Stardoll :D

      Usuń
    2. Wyglądasz jak ruska milionerka. XD stardollowy10

      Usuń
  5. Głosy oddane, ogromna konkurencja :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciężki wybór, ale głosy oddane ;>

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej podoba mi się stylizacja Agu i Rocki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet nie wiesz jak miło mi to słyszeć (czytać) <3

      Usuń
  8. Dryużyna Power Rangers powinna brać udział w osobnym losowaniu. Jakos paraolimpijczycy nie biegają z tymi normalnymi

    OdpowiedzUsuń
  9. Biegają i nawet tez wygrywają ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Spodobała mi się tylko jedna stylizacja, mianowicie ta od natusi, cudowny pomysł na top! I to jest praca z pomysłem! Chociaż doceniam interpretację tematu przez Aguuniek. Głos oddałam obu dziewczynom.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tam w sumie zrobiłam coś prostego. Może byłabym bardziej kreatywna, ale nie chce mi się czekać aż tak długo na głosowanie/wyniki. Specjalnie zrobiłam taką słabą,żeby odpaść, bo nie chce mi się czekać XD
    Domi_miaa

    OdpowiedzUsuń
  12. halo, halo kiedy jakieś wyniki, coś?:)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!