Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
I know it’s hard to keep an open heart #59
Witajcie Kochani!
Podstawą dzisiejszej stylizacji stał się płaszcz HB, który zakupiłam za lekko ponad 20 sd od Agu. Dziękuję serdecznie po raz drugi (czy nawet i trzeci). Do podstawy dobrałam eleganckie ciemne spodnie. Mając taką bazę uznałam, że elementy będą idealnie pasować - w ten sposób wybrałam body, torebkę i buty. Do całości dorzuciłam piękne złote kolczyki-koła.
kolczyki - Limited Edition, body - Runway, płaszcz - Pretty'n Love, spodnie - Saint Laurent Paris + Bonjour Bizou, torebka - Tributes Gallery, szpilki - Pretty'n Love

5 komentarzy:

  1. Jest tak klasycznie, trochę nudno, ale i tak plus za to, że nie dałaś czarnych dodatków. Ten płaszcz jest trudny w wykorzystaniu, bo ma mocno ograniczającą formę

    OdpowiedzUsuń
  2. Klasyka zawsze w cenie. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  3. stylizacja jest bardzo ładna :) tylko brakuje mi tu podszewki

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna stylka, ale brakuje podszewki

    OdpowiedzUsuń
  5. Płaszcz i buty - świetne! Ogólnie stylka super

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!