Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Challenge: Buy&Get #1
Bonjour!
Witam w serii Buy&Get, gdzie będę robiła stylizacje z ciuchami, które dostajemy za doładowanie konta. Nie są one najpiękniejsze, więc większość wrzuca je do szafy i o nich zapomina. Ja daje im drugie życie i tworzę stylizacje z nimi!
Na pierwszy rzut ognia poszła biała koszulka z napisem 'My boyfriend's a prince!' Jest uniwersalna ze względu na swój krój i kolor, więc nie miałam większego problemu z wystylizowaniem jej.
Jak wam się podoba?


○ koszulka: buy&get kurtka: velvet orchid pasek: bonjour bizou spodnie: mm torba: nelly buty: callie's picks ○

Ja jestem Julka, w grze Nataniela_ i mam nadzieję, że polubicie moje posty!

7 komentarzy:

  1. Fajna, prosta stylizacja. Koszulki niestety nie mam, ale może kiedyś dostanę jeszcze. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejka! Super, że nowa osoba dołączyła na blogaska. Jeśli chodzi o stylkę, to faktycznie, koszulka łatwa do wystylizowania, mam nadzieję, że podejmiesz się również czegoś trudniejszego!

    OdpowiedzUsuń
  3. koszulka jest bardzo prosta,ale stylizacja z nią wygląda bardzo ładnie :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam, witam ;>
    Stylizacja jest super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie Cię tutaj zobaczyć :)
    Stylizacja wyszła super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj na blogu! Koszulki nie mam niestety, a stylizacja naprawdę przyjemna. Czekam na kolejne posty

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!