Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Modowi Rywale IV: Wyniki Etapu III & Finał
Avengersi punkty 54 info
Aguuniek 26
domi_miaa 14 lider
dobrapogoda 14
Gladiatorzy punkty 50 info
SrebrnaMuza 22
rockarolla_ 14 lider
Zamisa 14
Wojownicy punkty 46 info
Angel369x 26 lider
botakchce 14
emi155 6
Taktyczni punkty 43 info
ola4077 26
Golda89 12 lider
WERRA. 5
Wataha punkty 44 info
Natusia_182 25
dora_dorka 19 lider
Power Rangers punkty 51 info
xxlena4444xx 22
kellysun16 20
Cold_Iceberg. 9 lider
Fanatycy punkty 47 info
Jarus55 31
poziomkowa001 11
singiel 5 lider
Drużyna Actimela punkty 53 info
Liv_789 26
wera2222 14
marta32222 13 lider

Kilka informacji

Ponownie trochę szokująco, powtarzamy wyniki z poprzedniego etapu i znowu żegnamy 3 liderów grup. Razem żegnamy się z 5 uczestnikami, a są to: emi155, WERRA., Cold_Iceberg., singiel oraz marta32222. Dziękujemy Wam za udział! Jednak nie przestawajcie śledzić konkursu!
W niektórych grupach uczestnicy mieli taką samą liczbę głosów, więc każdy przeszedł dalej.

Wyniki (z lekkim opóźnieniem jak zawsze) zostały ogłoszone, więc jest to czas na...

FINAŁ

Etap III był ostatnim etapem grupowym, teraz już nie ma grup, pracujecie tylko dla siebie, myślicie tylko o sobie oraz o własnej wygranej, to już tylko od was zależy czy uda wam się wejść na podium, czy też nie. Głosowanie w Finale odbywać się będzie nieco inaczej, również będziecie głosować Wy, ale aby było jak najbardziej sprawiedliwie - zaprosiliśmy jury, aby pomogli nam oceniać wasze stylizacje. Bez zbędnych opisów, będziecie oceniani pod danymi kryteriami: kreatywność, zgodność z tematem, ocena ogólna (efekt końcowy).
A więc pewnie jesteście ciekawi jaki jest temat, tym razem macie twardy orzech do zgryzienia, ponieważ tematem finału jest...

Haute Couture

Jaka szkoda, że FunOplera nie ma w konkursie, jestem pewny, że zrobiłby wielkie wrażenie!
Wysyłajcie prace do 30.09 do godziny 23:59! Powodzenia!

30 komentarzy:

  1. trochę śmieszne te wyniki, jak zawsze w sumie xD
    nie wiem, skąd niektórzy zdobyli tyle punktów, skoro ich prace były słabe, no:s
    Natusia_182 oraz botakchce w tym etapie według mnie sobie poradziły najlepiej, ich stylki to sztosy!:d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyniki są jak najbardziej normalne. A śmieszne to jest Twoje zachowanie, bo masz bol dupy, że nie przeszłaś i od razu ci przeszkadzają zasady tego konkursy, wszystko jest złe.
      Praca botakchce była bardzo ładna, ale angel była lepsza i to na nią głosowałem, a osób o podobnym guście do mojego pewnie było sporo. W komentarzach przecież wszyscy się nie wypowiadają na kogo głosują.
      Nie wszyscy moi faworyci mieli najwięcej głosów w swoich grupach, ale ja z tego powodu problemów nie robię. Idź się lepiej uczyć Marta, bo chyba nie masz co robić.

      Usuń
  2. Dziękuję za możliwość wzięcia udziału w konkursie i gratuluję finalistom! Mam swoich faworytów i już nie mogę się doczekać prac finałowych ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. trochę jestem zdziwiona wynikami, zwłaszcza ilością moich punktów :P
    najbardziej współczuję Marcie, bo odpaść z jednym punktem różnicy to najgorzej jest :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta odpadła z 13 głosami a inni z 12 i 11 przeszli. Tak wyszło w grupach. Na 100% sprawiedliwie nigdy nie będzie. stardollowy10

      Usuń
    2. ^^this
      To jest właśnie niepojęte, nieprzemyślane i niezrozumiałe dla mnie. Mam więcej punktów od przykładowo poziomkowej, a ona przeszła a ja nie, no to trochę żal xD Nie czepiam się, bo wiem, że było w zasadach, że osoba z najmniejszą ilością głosów w grupie odpada, no ale mogliście wziąć też taką rzecz do siebie.

      Powiedzmy są 3 osoby w grupie, które wysłały prace, która jest super i każdy ma powyżej 20głosów, i co ta osoba, co ma np. 20głosów odpadnie z zajefajną stylówką, a osoba z 12 głosami przejdzie dalej? No cóżxd
      Nie czepiajcie się to tylko takie moje przemyślenia ;s

      Usuń
    3. Nie jest to niesprawiedliwe, jest to konkurs grupowy, stosując się do tego co napisałaś, w drugim etapie mogłoby wyjść tak, że w jednej grupie będzie 5 osób a w innej tylko jedna, jaki sens miałby konkurs grupowy wtedy?

      Usuń
    4. Zsumowując wyniki z poprzednich etapów.

      Usuń
    5. nie no, Kamil ma racje, to konkurs grupowy. Może nie jest to jakieś bardzo sprawiedliwe, ale takie są zasady tego konkursu. Życie nie jest sprawiedliwe, przykro mi :< zawsze będzie ktoś poszkodowany, ale każdy wiedział w czym bierze udział.

      Usuń
  4. Na jakiego maila wysyłać prace? xD

    OdpowiedzUsuń
  5. No i z głowy ;)
    Życzę powodzenia pozostałym :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Co oznacza puchar w zakładce Modowi Rywale tak w ogóle? xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Wg mnie opis jury jest niezbędny. Kto w nim jest? Czy sędziowie przyznają punkty w skali czy pojedynczo? Jaką wagę na ostateczny wynik ma ich ocena? Czy oceniają przed ankietami czy po? Pytam, bo są to dla mnie istotne informacje. Nie wiem, czy brać dalej udział, skoro zasady są bardzo niejasne.
    Mam wrażenie, że jury jest wprowadzone, żeby zadowolić kilku obserwatorów, a w zasadzie byłych uczestników. Rozumiem, że wyniki mogą im się nie podobać, ale są jakie są. Ci co głosowali, jeśli nie wszyscy to na pewno większość, oceniali pracę wg własnego gustu. Nie ma nic bardziej subiektywnego niż właśnie gust.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moim zdaniem pomysł z jury jest fajny, być może dzięki temu szansę na wygraną będzie miała osoba, która zrobi serio fajną stylizacje, a nie ta, co ma wielu znajomych, którzy oddali na nią głos. Z tym, że też bym z chęcią przeczytała jak to dokładnie ma wyglądać.

      Usuń
    2. Tylko że te głosy od znajomych to mit, którym niektórzy próbują tłumaczyć wynik niezgodny z ich gustem. Ja praktycznie nie mam znajomych na stardoll, a mimo to sporo osób na mnie zagłosowało. Gdyby faktycznie były to głosy od znajomych, to w pierwszym etapie powinnam mieć znacznie lepszy wynik. A nie miałam, i wcale mnie to nie dziwi, bo po prostu inne stylizację były lepsze od mojej.
      Z jury to może i dobry pomysł, pod warunkiem, że wszystko będzie jawne, a nie "bez zbędnych opisów". A takie niejasne zasady słusznie usprawiedliwiają podejrzenia o stronniczość.

      Usuń
    3. nie mówię o głosach na Ciebie :p są osoby, które jestem w stu procentach pewna, że o głosy prosiły :P

      Usuń
    4. Wiem, że nie chodziło Ci o mnie. Chciałam tylko powiedzieć, że przykład mojej osoby pokazuje, że głosy od znajomych to mit, a przynajmniej marginalna sprawa, i nie one decydują o wygranej. A jeśli są osoby grające nie fair, to dobrze by było to zgłosić gdzie trzeba.

      Usuń
    5. Nie mam dowodow niestety, bo ich nie zapisałam.

      Usuń
    6. Oj aguuniek, czy ty naprawdę nie masz co robić? Wymyślasz historie o rzekomym proszeniu o głosy? A może ty jesteś tą osobą co o nie prosi? Masz głosy ze swojego telefonu, kompa, od sióstr, od narzeczonego, od mamy i pewnie od kilku bliższych znajomych i tak się uzbiera trochę głosów. Całymi dniami siedzisz tu na blogu, twoich wyświetleń jest tu 9 % to dużo jak na jedną osobę. Wyłącz komputer, zajmij się narzeczonym, ugotuj coś a nie doszukujesz się nie wiadomo czego. Tak jak już kamil pisał ilość głosów w każdej drużynie jest porównywalna, nie ma jakiś wielkich odchyleń. Może to nikotyna źle na ciebie działa? Idź zapalić to cię odstresuje, a nie będziesz głupoty wypisywała.

      Usuń
    7. Wydaje mi się że delikatnie przekraczasz pewne granice. Dalsze tego typu komentarze będą usuwane.

      Usuń
    8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    9. Tylko 2 komentarze pod aranżacją. ALE LIPA XD

      Usuń
    10. Masz racje Krzysiu :) buziaki!

      Usuń
  8. A żeby było sprawiedliwiej, to tam gdzie był remis, to powinna być dogrywka, albo suma punktów powinna decydować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zdziwię się jak aguuniek zajmie jakieś miejsce w tym konkursie, 3siostry będzie w jury.

      Usuń
  9. Cytuje odpowiedź z poprzedniego posta z wynikami

    "Głosy z etapów I, II oraz III będą zsumowane i kilka osób z największą ilością zostanie nagrodzonych, jednak jeśli chodzi o finał, głosy z poprzednich etapów nie będą brane pod uwagę, tj. osoba, która ma najwięcej głosów w samym finale - wygrywa."

    Do tego dochodzą głosy jury, i w taki sposob wybieramy zwycięzcę, prościej się tego nie dało wytłumaczyć. I tak, jury zostało wprowadzone z powodu osób, które oszukują i proszą o głosy, osobiście wolałbym odpaść ze świadomością, że wygrał ktoś zasłużony niż później płakać, że osoba która prosiła o głosy wygrała. Przypominam, że do wygrania jest duża suma stardollarow oraz mniej lub więcej warte ubrania, więc nie możemy pozwolić na to, aby wygrała osoba, która pytała o głosy.

    OdpowiedzUsuń
  10. "Jaka szkoda, że FunOplera nie ma w konkursie, jestem pewny, że zrobiłby wielkie wrażenie!"- co to za faworyzowanie innego uczestnika? ten konkurs to jedna wielka komedia i tak jury wybierze za zwycięzców znajomych 'królika'

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak może być to faworyzowanie skoro ta osoba nie bierze już udziału w konkursie, i chyba mogę wyrazić swoją opinie, no ale cóż.. Chyba jednak jury też nie bedzie pisało opisów, bo każdy z nich, że tak brzydko powiem, zostanie zjebany ;)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!