Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Challenge: Buy&Get #2
Bonjour!
Dziękuję za miłe przywitanie mnie na blogu!
Wybór padł na koszulkę z długim rękawem,  nadrukiem kota oraz napisem 'Catwalk'.
Koszulka ma krój, którego nie lubię, bo prześwituje pod praktycznie wszystkim, ale myślę, że udało mi się ją tak wystylizować, że aż tak tego nie widać.

okulary vinyl, koszulka buy&get, pasek vinyl, spódnica evil panda, plecak original future, buty nelly, narzuta viole

Jak wam się podoba?
Do następnego, Nataniela_

10 komentarzy:

  1. stylizacja jest bardzo ładna :) tylko ten tekst trochę ciężko się czyta,trochę bym go poprawiła xd wystarczyłoby napisać że wybór padł na białą bluzkę z rękawem 3/4 na której jest nadruk kota i napis Catwalk xd

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Znowu biała bluzka z nadrukiem, meh. Co tu mówić, fajna stylka, ale też nic zachwycającego. Jedynie tatuaż wygląda dziwnie, tak znikąd, jakbyś bardzo chciała go użyć i to było jedyne odkryte miejsce. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki super kot! Czy to jest dostępne teraz czy kiedyś było? Muszę mieć do mojej kociej kolekcji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest teraz dostępne :D razem z butami z wąsami!

      Usuń
  4. Wszystko fajnie, ale w drugim zdaniu jest błąd i dziwnie to brzmi, a w innym zbyt wiele razy powtarza się "oraz" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna stylka, ale buty mi się nie podobają.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że dodałaś kolorowy akcent w postaci okularów - tak jest ciekawiej :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam tej koszulki. Twoja stylizacja mimo, że prosta wyszła całkiem fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba ^_^

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!