Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
surprise!
    Wiem, że bardzo czekaliście na Waszą ulubioną współpracę stulecia! A tak na poważnie znowu wystylizowałem Aguuniek i postanowiłem Wam to pokazać:) Mamy wersję do pracy (tak jakby) i na wieczór, obie inspirowane Balenciagą z dodatkiem Valentino i Moschino. 
Pierwszy look to oczywiście płaszcz Balenciaga, spodniobuty Balenciaga X Gucci, Sukienka Vetements, czyli prawie to samo i torebka z dawnej kolekcji Moschino. 
Drugi look jest inspirowany lookiem z kolekcji Belenciagi na wiosnę-lato 2022, na wybiegu całość była żółta, ale w szafie Agu znalazłem podobne artykuły w bordowym kolorze, do tego wielkie kolczyki i rękawiczki, bo uwielbiam rękawiczki.
+W każdej stylizacji możecie znaleźć coś z Wielkiej Stardollowej Wyprzedaży, setki artykułów jest teraz za połowę ceny i polecam Wam zajrzeć, bo można znaleźć dużo perełek;)
1 Kolczyki Archive | Golf Velvet Orchid | Płaszcz Royalty | Torebka Antidote | Rękawiczki Velvet Orchid | Buty LE
2 Kolczyki Special Offer | Bluzka Valentino Tribute | Rękawiczki Special Offer | Spódnica Bonjour Bizou 

A post nazywa się surprise! ponieważ Agu nie ma pojęcia, że znowu robię posty i stylizacje na jej lalce.

Post nie jest sponsorowany przez Agu, Balenciagę, a tym bardziej nie przez Stardoll.

9 komentarzy:

  1. Druga stylka boska! Ta pierwsza też nie jest zła, ale nie przypadł mi do gustu dobór dodatków (torebka, kolczyki) - osobiście postawiłabym na coś bardziej klasycznego. Nie lubię tych stardollowych wyprzedaży, zawsze tracę hajs na głupotki pod pretekstem "a może się przyda".. nigdy jeszcze się nie przydało :)))) mam nawet taki pokój w którym trzymam rzeczy kupione i nie noszone, aktualnie prawie 200sztuk, liczę na to, że po wyprzedaży większość wejdzie do bazarku i trochę się tego pozbędę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie na tych wyprzedażach zawsze kupuję artkuły, których wcześniej nigdy nie zauważyłem albo dopiero po czasie mnie przekonały, ale fakt, zawsze znajdzie się coś co kupię i nigdy tego nie użyję.
      Mam ogromną nadzieję, że wszystko to co jest na tej wyprzedaży trafi prosto do bazarku, bo chciałbym się pozbyć z dosłownie tysiąca artykułów! Niestety po ostatniej dekoracyjnej wyprzedaży tylko część trafiła do bazaru:(
      Dzięki:) A w pierwszej właśnie bardzo chciałem dać tą torebkę i żeby było dziwnie, bo ta współczesna Balenciaga jest dziwna i na pewno nie klasyczna.

      Usuń
  2. Obie stylizacje są bardzo ciekawe, druga natomiast, podoba mi się bardziej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli tak fajny (nieironicznie) jest poziom niesponsorowanego postu, to jaki poziom miałby post sponsorowany😳

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsza stylizacja jest ładna :) druga też niby fajna,ale jakaś taka pusta,brakuje jakiejś torebki....ja trochę kupiłam artykułów na tej wyprzedaży xD

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie stylizacje bardzo mi się podobają, chociaż w drugiej też chyba dorzuciłabym jakąś małą torebkę.
    Tę spódnicę już dawno miałam, a w płaszcz zaopatrzyłam się teraz ostatnio na wyprzedażach. Ogólnie kupiłam bardzooo dużo rzeczy, ale mam już pomysły jak je wykorzystać.
    Chętnie zobaczę więcej Twoich polecajek i stylizacji z rzeczami z wyprzedaży :D

    OdpowiedzUsuń
  6. OMG, pierwsza jest idealna, kocham ten niebieski w połaczeniu z brązem, a torebka super wszystko przełamuje! Druga też jest piękna, taki one color look, przepiękny! Jednak jak Ty wystylizujesz moją doll to wygląda jak modelka prosto z wybiegu! A takie posty z chęcią bym sponsorowała, ale mnie na to nie stać XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba wolę drugą propyzcję. Ogolnie nie przepadam za tak mocno zabudowanymi stylizacjami. W pierwszej az chcialoby sie zobaczyc czarne skorzane kozaki ktore by soe wyróżnily przy tym brazie i bardziej klasyczna torebke. Przynajmniej wtedy by bylo blizsze mojej estetyce 😅

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem zakochana w pierwszej stylizacji, uwielbiam to połączenie kolorów, a oryginalna torebka dodaje tylko uroku! Jeśli chodzi o drugą to ogólnie nie jestem fanką takich eleganckich stylizacji na stardoll, wydają mi się nudne:p

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!