Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Śmierć jest łatwa, prosta, życie jest trudniejsze.

 


Hej i czołem kochani! 

Wiem, że moich postów dawno nie było, ale naprawdę nie miałam weny do stardolla i wnętrz. Jakoś ostatnio nie mam ochoty poświęcać na to aż tyle czasu. Nie mniej jednak w końcu udało mi się coś stworzyć dla Was. Postawiłam na swoje ulubione kolory we wnętrzach ostatnio czyli odcienie bieli, szarości i granatu. Ja tymczasem zmykam korzystać z pięknej pogody. Byłam też ostatnio pierwszy raz w kinie po tak długiej przerwie i polecam Wam film "Cruella"! Naprawę mega! 


4 komentarze:

  1. Zazdroszczę wszystkim którzy moga korzystac teraz z urokow lata i zycia towarzyskiego. Ja jak nie w studiach to jakies zajecie w domu 🤮 czekam az twn syf sie juz skonczy. Chce w koncy gdzies jechac i odpoczac od wszystkich i wszystkiego. Mniejsza z tym xd Bardzo podobami sie kolorystyka w tym wnetrzu. Fajny pomysl na te zdobienia na scianach, chyba kiedys zrobie cos podobnego :D uwielbiam w tej aranzacji to ze pomimo zimnych marmurow i chlodnych barw jest tez bardzo przytulnie! Niezwykle klimatycznie =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna aranżacja! Bardzo przyjemna kolorystyka.
    Sama też mam mniejszą ochotę na Stardoll, w zimie lepiej mi się odwiedza stronę, a latem wole korzystać z uroków pogody :D

    Czekam na trochę wolnego by iść na Cruellę, jest na mojej liście kinowej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega aranżacja, dobór kolorów też super.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!