Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
pink panther

Natężenie różu maleje... Od total pink fantasy, po trochę różu, później Harry Styles z akcentami różu, kończąc na Harrym z powiedzmy, różowymi włosami:) W trzy dni napisałem 3 różne posty o tym samym, ale wszystkie kasowałem, bo nie chciałem za bardzo krytykować i obrażać ludzi, ale może kiedyś opiszę Wam moje emocje i moje odczucia w temacie Cruella.
    Pierwsza jest JLO wychodząca z siłowni: top, odkryty brzuch, biżuteria i droga torebka. Takie luźne skojarzenie po tym jak już zrobiłem tą stylkę. Druga to niewypał, który jako pomysł mi się podobał, ale ostateczna wersja jest inna od tego co miałem w głowie.


Nie znam tego co Harry tworzy, fanem się nie nazwę, ale w Young Hollywood były jego ubrania i jakoś tak mnie w sobotę na wykładzie o depresji wzięło, na looki z tymi jego Gucci ubrankami:) Trzecia to hit sezonu wiosennego, czyli kamizelka i jeansy mojej ulubionej marki Margiela. Ostatni look to inspiracja Saint Laurent ze swetrowymi szortami i transplantacją serca, moje jest czarne i z lodu, a lalka ma z plastikowych żółtych kryształków;) 


Tati wróciła na YT i bardzo mnie to cieszy, tak bardzo, że aż musiałem o tym napisać. Nie maluję się, nie potrafię tego robić, ale uwielbiam oglądać jak beauty guru nakładają setki warstw na swoje twarze. Jeffre, Nikkie i właśnie moja ulubiona Tati- ceny ich kosmetyków przewyższają cenę mojego życia, pędzlem posługują się lepiej niż współcześni malarze, a ich głosu uspokajają moje wewnętrzne ja. W polsce to taka nędza, taniość, naturalność i patologia, a wszędzie za granicami to fantazja i sztuka.

6 komentarzy:

  1. Jeżeli pierwsza stylizacja to wyjście z siłowni to koniecznie brakuje mi jakiś dużych okularów na całą twarz! druga stylizacja do mnie nie przemawia, za to jestem mile zaskoczona 3 - w tych spodniach zawsze gubię sylwetkę doll a tutaj w połączeniu z kamizelką i fryzurą całość wygląda bardzo fajnie :) 4 taka klasyczna - nie ma się do czego doczepić :D Co do Tati i tej całej szajki, jakoś od czasów drammageddonu bardzo się do nich zraziłam, i jak talentu nie można im odmówić, to po tych wszystkich akcjach już dawno powinni zniknąć z internetu. Osobiście nie jestem w stanie pojąć tego, że ktoś jeszcze chce z nimi współpracować czy kupować jakieś kosmetyki ale it is what it is

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się pierwsza i trzecia stylizacje. Porównanie do JLO bardzo mi się spodobało, ja jak wychodzę ze siłowni to zawsze czerwona jak burak, ale co tam :P
    Lato w końcu dotarło to można i brzuch pokazać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. spodobała mi się tylko ostatnia stylizacja,mimo że nie lubię takich spodenek....pozostałe wgl nie w moim stylu

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza stylizacja i dwie ostatnie, a już szczególnie ta czwarta są super. W tej drugiej coś mi przeszkadza. W temacie Tati, mam bardzo podobne zdanie do Teinnn. Mają ogromny talent i mocne, oryginalne osobowości, ale i tak samo mocno nadłamany kręgosłup moralny i to tyczy się większości popularnych beauty guru. O polskich beauty influencerach już nie wspominamxd

    OdpowiedzUsuń
  5. Kompletnie nie znam sie na kaciku beauty, kiedys czytalem o pielegnacji skory, ale juz nie mam na to czasu. Ale sensacje troche kojarze, oj to troche zajelo Tati wrocic na yt. James Charles duzo szybciej sie podniósł z tego konfliktu xd Cruella? Czyli Tobie sie nie podobal ten film? Ja jedynie widzialem jakis kawalek na insta LV albo cos, chyba marka cos pokazala swojego w tym filmie, chyba ze sie mylę xd pierwsza stylizacja nie kojarzy mi sie J Lo po silowni, ona jest bardziej dresiarska. Zamysl jednak mnie przekonuje. W drugiej podoba mi sie drobny detal przy obcasie, stylizacja natomiast dziwnie wyglada. Trzecia to nie moj styl, nie rozumiem fenomenu tych kamizelek, ale wszystko dobrze sie prezentuje. Ostatnia najbardziej dzisiaj mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się tylko trzecia stylizacja . Reszta albo nie w moim stylu , albo sprawiają wrażenie niedokończonych .

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!