Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Runway Special

    Dzisiaj post poświęcony tylko jednej kolekcji: Runway. Kiedyś jeden z moich ulubionych sklepów, ale po ostatniej dostawie już nie za bardzo:( Nie wypowiem się o pomysłach i decyzjach adminów, bo musiałbym ich obrazić i użyć niecenzuralnych słów... Ughhh! (wymiotująca emoji)
O moich wyborach będzie dzisiaj bardzo krótko, coś dla osób, które nie mają czasu czytać większych postów.

Nienawidzę zielonego, ale ten odcień to wyjątek. Spódnica ma ciekawy i wyjątkowy kształt, jako sukienka wygląda uroczo, wolałbym samą spódnicę, ale nadal bardzo mi się podoba.
Kombinezon nie podobał mi się w kolekcji Alexandra Vauthier'a, nie podobał mi się na kimś podczas MTV Movie Awards, ale jak już pojawił się w plazie i założyłem go na lalkę to kupił mnie całkowicie! Nie wiem jak go wykorzystać, ale kolor i interesujący kształt są super, plus to kombinezon, a ja je uwielbiam.
Żółta sukienka to promyk słońca w tej kolekcji, powiew lata i lekkości, denerwuje mnie, że nie ma podszewki, ale i tak ją kupiłem! Objętość i materiał wyglądają świeżo i zachęcają do kupna.
Długa czarna spódnica, coś prostego i codziennego, ale może być też na wielkie wyjście. Basic, ale w lepszej formie.
Nienawidzę pomarańczowego, ale ta spódnica Balmain jakoś mnie przekonała. Podoba mi się, że jest bardzo długa, lubię te warstwy i ogromną ilość materiału.
Przezroczyste buty z czarnym czubkiem, najbezpieczniejszy wybór z całej kolekcji, buty są zawsze potrzebne, a te będą pasować do wszystkiego. 
Czarny top inspirowany Balmain to coś nowocześniejszego i bardziej w trendach, czarny prosty, ale z interesującym kołem na brzuchu. Kolejny Basic, ale z interesującym twistem.
Długie kolczyki, interesujący dodatek, kocham biżuterię i udziwnią każdy look;)

A na koniec dwie stylizacje z wykorzystaniem jaskrawych kolorów i trzech różnych artykułów z Runway. Jako podszewki użyłem sukni Valentino z Young Hollywood, ale ten kolor się nie zgadza i teraz jak na to patrzę to strasznie mnie to denerwuje, ale nie mam czasu na zmiany:(

3 komentarze:

  1. Ubrania bardzo mi się podobają, kupiłam większość rzeczy. Moimi faworytami jest cały zestaw z czarną spódnicą i torebka w kształcie ust. Natomiast ceny patrząc na to, że dostawa nie jest limitowana i dalej jest dostępna w plazie są zdecydowanie za wysokie. Ogólnie sd ostatnio strasznie mnie zawodzi z tymi niby limitowanymi kolekcjami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Liczylem na jakies lepsze projekty :/ jedyne co mi sie podoba to te neutralne szpilki, ale nie wiem czy sie na nie zdecyduje. Ogolnie kolekcja mi sie niezbyt podoba. Nie moja kolorystyka ani ksztalty. Ciekawi mnie jak dalej potoczy sie historia z tymi "limitowanymi" kolekcjami ;) z pierwszej stylizacji pozbylbym sie czarnych elementow, buty mi sie nie podobaja, ale gora stylizacji tzn bizuteria z sukienka juz dobrze wygladaja :) druga stylizacja robi wrazenie, fajny pomysl! Chociaz kojarzy mi sie ze slynnymi sukienkami Agnieszki Jastrzebskiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że Admini potrafią wszystko zepsuć, ale cóż...
    Ogólnie ciuszki mi się podobają, sporo rzeczy zakupiłam.
    Baaardzo podoba mi się druga stylizacja! Jest bardzo pomysłowa i elegancka :D Pierwsza również zaskakująca, trochę oplułam tą żółtą sukienkę, ale fantastyczniej ją wykorzystałeś :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!