Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
YH, Fever, śmieci i "męskie" ubrania...

Nareszcie usiadłem i napisałem ten post, strasznie duże zaległości, ale małe kolekcje, dużo dekoracji i Callie's Picks i po prostu mi się nie chciało. Powiedzcie co sądzicie i zapraszam do rozmowy w komentarzach:) 

    Zacznijmy od wyczekiwanej i reklamowanej przez adminów kolekcji z nowym sposobem limitowania, czyli: wielkiej kompromitacji, zwanej także Young Hollywood... Wszyscy czekaliśmy na zaskoczenie, coś fantastycznego i na piękne kreacje z Oscarów, a dostaliśmy 4 artykuły i kilka błędów technicznych. Artykuły nie były złe, jak na ostatnie lata, nawet dobrze zrobione, ale ich śmieszna ilość... Kupiłem wszystko, ale polecam 3 z tych 4 artykułów. Złoty cekinowy zestaw Valentino, top i wielka spódnica, można wykorzystać na setki sposobów (już nawet w dwóch moich postach mogliście zobaczyć, że można zaszaleć i zrobić z nich co tylko się chce). Naszyjnik był najtańszym elementem i najbardziej "praktycznym", najłatwiejszym, jeśli ktoś już bardzo chciał coś kupić, a nie jest fanem dziwnych artykułów to był dobry wybór. (teraz powtórzmy razem: Biżuterii nigdy za dużo i zawsze się przyda!).
    Fever- nigdy tego sklepu nie lubiłem, zawsze wydawał mi się "tanio" wyglądający i niepotrzebny, ale torebka Dolce Gabbana, którą Superstar dostali w tygodniowym prezencie, mnie skusiła. Elegancka, ale przez materiał trochę zabawowa, doda koloru w szarej codzienności. Różowe bikini, niezwykle niepotrzebne, bo nigdy nie stylizuję lalki na plażę, urzekło mnie kolorem i materiałem, jest takie urocze. Ostatnie są platformy, średnio wyglądają na zdjęciu, ale na doll już dużo lepiej, tutaj obudziła się moja obsesja w temacie platform, ale uważam, że przydadzą się do lżejszych i zwiewnych kreacji. 
    9to5- bez komentarza! Po co to komu? Aczkolwiek okulary robotnika wyglądają super w nowoczesnych i streetowych stylizacjach.

    Active- kolejny najgorszy sklep w plazie, nie wiem czemu admini nadal dodają do niego dostawy, bo wątpię, że ktoś to kupuje:( Tą przedziwną szelkę(?) kupiłem tylko dlatego, że jedna z redaktorek pokazała mi fantastyczny pomysł na gorset złożony z dwóch tych szelek i sam musiałem spróbować to zrobić.
    It Girls- nie wiem czemu admini dodają tak dużo kolekcji do tego sklepu, ale nawet mi się one podobają. Nigdy nie zrobiłem w sieciówce takich zakupów jak w tym sklepie. SuperStar dostali w prezencie czerwone okulary, ale uważam, że wszyscy powinni je sobie kupić, mają piękny kolor i bardzo modny kształt. Sandałki za Starmonety są praktyczne, proste, przyjemne i są za starmonety, więc kupcie je żeby pozbyć się fioletowej waluty. Podobna sytuacja z naszyjnikiem, na stardoll jest mało biżuterii, a jak już jest to bardzo rzadko zdarza się, że jest tak tania. Jedynym minusem jest to, że dwa naszyjniki są połączone, bo mi się podobają oba, ale razem wyglądają średnio:( Mam słabość do zestawów, więc musiałem mieć ten w paski, wygląda jak taka luksusowa piżamka, ale do szpilek i biżuterii będzie idealna na wyjście. Wakacyjna wieczorna imprezka na Stardoll? Żółty płaszcz, który nie wygląda mi na żółty, ale podoba mi się. Cała ta kolekcja była bardzo plażowo-wakacyjna i ja czuję ten temat. Płaszczyk można ubrać na bikini, ale w bardziej wyjściowych stylkach też się sprawdzi. Dziergane ubrania są hitem sezonu, a w tej kolekcji pojawiła się idealna sukienka! Długa, prześwitująca i w takim ciekawym kolorze! 

    Jesteśmy w czasach współczesnych! Ciekawe kolekcje się ostatnio pojawiają, lubię różnorodność, denerwują mnie dostawy do Callie's co 3 tygodnie i dekoracje, ale kolekcje ubraniowe są bardzo ciekawe.
    Mr.- czyli męski sklep, ale ja nie lubię tych znaczków, co jest dla kogo, więc jak w realnym życiu patrzę czy coś mi się podoba, a nie co ma napisane na metce. Może być problem z dopasowaniem, ale zawsze można coś zakryć, coś podłożyć, coś przykryć, dodać podszewkę i zagra! Koszula z kołnierzykiem i uroczą kokardką zachwyciła mnie koronką, brakuje mi na Stardoll ładnych koronek, może jakaś kolekcja koronkowych sukien ślubnych? Jeansowa kamizelka, która dla wielu okazała się hitem kolekcji jest inna i ciekawa, można ubrać ją samą albo dodać do niej rękawy, zrobić z niej zestawy z jeansowymi spodniami, mnóstwo możliwości. Admini polubili się z akcesoriami Versace, szkoda, że nie z całymi kolekcjami/odzieżą, ale lepsze coś niż nic. Kocham muszelki, pasują do wszystkiego, a te dodatkowo mają świetny detal w postaci złotej Meduzy. Z daleka mogą udawać perły;) Torebka jest czarna i ma ciekawy kształt, przyda się jako uzupełnienie czarnego nudnego total looku.
    Vinyl: Kolejna marka, której na Stardoll jest zdecydowanie zaaaa dużo, ale kolka artykułów mi się spodobało. Torebka Versace, bosze jaki piękny kolor, jakie piękne połączenie! Rozpływam się! Taka plama jaskrawego koloru zawsze ożywi stylizację. Buty za starcoins mają wyjątkowy i bardzo ciekawy kształt, nie tak praktyczne, ale do sukienki lub spódnicy będą idealne. Te dwa przedziwne topy równie dobrze mogłyby pojawić się w jakiejś limitowanej kolekcji, są bardzo specyficzne i interesujące, myślę, że ich połączenie wyglądałoby zjawiskowo. Zabawa modą jest bardzo ważna, nie można niczego brać za bardzo na serio i na sztywno. 

Ta kolekcja była już tak dawno, a ja dopiero teraz o niej piszę... Ogólnie kolekcja mi się podobała, kupiłem dużo artykułów, ale! Ale trochę to wszystko przewidywalne... Balenciaga, Vetements, jeansy i sneakersy... Następnym razem proszę więcej zaskoczeń! 
    Pomarańczowa sukienka Atelier Versace jest moim nowym uzależnieniem, tak bardzo się cieszę, że admini stworzyli jej wersję na Stardoll. Versace jest moją ukochaną marką i potrafi nieźle zaskoczyć, dokładnie tak jak ta sukienka w tej dostawie:) Delikatny pojedynczy kolczyk się przyda, jest uroczy i pasuje do wszystkiego, akcesoria zawsze są najlepszymi zakupami, bo prędzej czy później będziemy je używać. Marynarka z perłami, dekonstrukcja w subtelniejszej postaci, nie aż tak jak w Y/Project, bardziej dostępna i komercyjna. Podoba mi się jako sukienka, ale jako garnitur też działa. Jeansy Margiela, kolejna marka którą uwielbiam, lubię jak w modzie pojawia się kreatywność i zabawa, a przy stylizowaniu tych spodni można się pobawić, dodać różne warstwy, obniżyć je i podoba mi się też szeroka nogawka, też bardzo w trendach. Spódnica Balenciaga, ciekawa długość, taki starobabciany styl i użyteczna. Może być prosto, a może być skomplikowanie... Dwie pary butów, które wiem, że pewnie się większości nie spodobają, ale są tak inne i wyjątkowe, że musiałem je mieć. Moje uwielbienie do Ricka Owensa zaczęło się niedawno, początkowo byłem sceptycznie nastawiony, ale z czasem zrozumiałem, że w tym szaleństwie jest metoda, a kolejne platformy-kozaki przydadzą się w szafie. Trójpalczaste sandały z rogiem zamiast obcasa... Idealne zastępstwo w tych wszystkich nudnych stylizacjach, niby proste, ale (dosłownie) z pazurem;) Torebka Jacquemus- idealna! Hit kolekcji! Piękny kolor, plecionka jak najbardziej w trendach i jeszcze dobre wykonanie i detale! Dziwna w ułożeniu na doll, ale z tym można sobie poradzić. Absolutny Must Have!

5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. słabiutkie kolekcje,z Fever ładna jest tylko czerwona torba i ją mam ponieważ była teraz prezentem dla SS,co do It girls to kupiłam sandałki i naszyjnik za sm,przydadzą się :) bo resza rzeczy dla mnie z tej dostawy jest koszmarna :( Subcouture nie podobało mi się,kupiłam czarne spodnie i je sprzedałam,bo stwierdziłam że ich krój wgl mi nie odpowiada,dostawa w Vinyl jest ok,kupiłam szpilki za sm a na listę życzeń dodałam białe spodnie,zieloną torebkę,czarne szpilki i bluzkę z odkrytymi ramionami....najgorszy to dla mnie czerwony top (dla mnie to wgl bluzki nie przypomina tylko jakiś paskudny kawałek prostokątu),w realu nawet czegoś takiego bym nie nałożyła xo

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Złoty zestaw z YH jest całkiem w porządku jak na tak "złą" kolekcję... Już widziałam wiele zastosować tej spódnicy więc cieszę się, że ją zakupiłam.
    Active dla mnie też jest takim niewypałem... Ale Admini to chyba lubią ;)
    W It Girls bardzo spodobał mi się ten naszyjnik, w końcu to biżuteria :D
    Nie widziałam wcześniej tego muszelkowego naszyjnika z Mr, a wygląda ekstra! Musze go kupić :D
    Rzeczy z Vinyla, które wybrałeś są super, najbardziej podobają mi się te różowe buty - miałabym na takie ochotę w realu :D
    Z Subcouture kupiłam wszystko (to chyba tak z tęsknoty za tym sklepem), chociaż nie powiem - większość mi się podobała.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli chodzi o Yh to bardzo się zawiodłam, pomijając, że w ogóle nie podoba mi się system 4h. Może odrobinę żałuję, że nie kupiłam spódnicy, a jedynie top i naszyjnik, ale wiele osób kupiło po 10 sztuk każdej rzeczy, więc łatwo ją potem będzie znaleźć. Tutaj z drugiej strony pojawia się problem, bo przez to, że można było kupić nieskończoną ilość artykułów nie będą one miały praktycznie żadnej wartości. Subcouture mnie pozytywnie zaskoczył na początku, potem zobaczyłam te ohydne sneakersy i torebkę, której wersji jest już chyba z 10 na sd i czar prysł, mimo to kupiłam prawie wszystko i ogólnie jestem zadowolona. O Active szkoda gadać, chyba każdy ma w tej kwestii takie samo zdaniexd Co do męskiej dostawy też zauważyłam, że naszyjnik z muszelkami z daleka przypomina perły i wygląda mega. It girls mnie nie powaliło, ale jest ok- kupiłam kilka rzeczy. W dostawie z Vinyla się zakochałam i w pełni zgadzam się, że niektóre rzeczy spokojnie mogłyby być w le.

    OdpowiedzUsuń
  5. Troche juz zapomnialem o niektórych dostawach 🙈 z YH kupilem naszyjnik, kocham diamnety, musialem go kupic! Mi tez fever calkiem sie spodobal, kostiumy kapielowe fajnie wygladaja, ale chyba pozniej je kupie. Torebka D&G wiadomo juz w szafie ;) Active, 9 to 5... beznadzieja. Dodatki z it girls za sc, okulary i plaszcz - popieram wybor! It girls to troche sieciowka a troche luksusowe projekty, lubie ten sklep ;) dostawa do Mr. jest bardzo ciekawa, nietypowa jak na mode meska, gdybym mial meska dollke na bank bym duzo kupil. Crop top meski to cos wspanialego 🤩 dostawa do Vinyl calkiem udana, rozowe buty sa naprawde ladne! Na wish dodam chyba z 4 rzeczy jeszcze xd sub.. juz zapomnialem ze bylo 😂 torebka Jacq wiadomo, musi byc! Sukienke pomaranczowa tez kupilem, ale raczej bylo to cos na raz :/ na zywo jednak musi robic wrazenie, ma bardzo nietypowe wiazania :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!