Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
LE, CP i Vinyl LB

Witam i zapraszam do raczej krótkiego postu. Mamy dużo stylizacji i polecajki z moich skrajnych sklepów:) 


    Zacznijmy od mojej ulubionej marki, czyli: Limited Edition! Zawsze wyczekuję i biję się o wszystkie artykuły, zazwyczaj ubrania są dobrze wykonane, interesujące i można na nich później zarobić;) Kolekcja była według mnie trochę mała, ale pełna perełek. Możliwe też, że ja osobiście przyczyniłem się do powstania dwóch artykułów z tej kolekcji i bardzo mnie to cieszy, bo od jakiegoś czasu podsyłam adminom sylwetki z pokazów, które mi się podobają i może zobaczymy jeszcze coś ode mnie:) 
Czarna delikatnie prześwitująca sukienka Versace (to oczywiście jest pierwszy artykuł o który ja prosiłem), coś prostego, ale jednocześnie interesującego, nie musimy wymyślać, a w łatwy sposób możemy stworzyć efektowną stylizację, 
Beige sukienka z gorsetem, czyli charakterystyczny krój współczesnego McQueena, piękna delikatna i lekko wyglądająca sylwetka z ciekawym wzorem. Ubrana na lalę wygląda tak uroczo, absolutnie cudowna. 
Moja druga propozycja, która pojawiła się w tej kolekcji to Pink Flamingo od Moschino, nie wiem co tam robi ten łabędź xd... Camp, zabawa i coś odważnego, wystarczy założyć buty i stylka gotowa, modą trzeba się bawić!
Kolczyki w kształcie ogniw łańcucha inspirowane Paco Rabanne, świetny i bardzo modny dodatek, pasuje do wszystkiego i na pewno się przyda.
    Ostatnim wyborem jest cały look, cały manekin inspirowany projektem Gucci, inspirowanym Balenciagą. Kolekcja Aria podbiła media społecznościowe, a teraz podbiła też Stardoll. Spodniobuty, drapowana bluzka, rękawiczki i torebka, dziwne artykuły, ale niezwykle piękne! Torebka i rękawiczki wyglądają bardzo klasycznie i mają genialny fioletowy kolor, to dla mniej odważnych, a dla tych bardziej szalonych mamy monogram GG w wersji rajtuz na obcasie i jaskrawą bluzkę. Przypomniał mi się filmik z TikToka na którym ktoś ubrany w te czerwone spodniobuty Blenciaga mówi: Kiedy jesteś w domu znajomych i oni proszą Cię o zdjęcie butów...


    Teraz porozmawiajmy o trudnych decyzjach, bo zakupy w Callie's to dla mnie bardzo trudna decyzja... Nie lubię tego sklepu i jak na początku tego roku pozbyłem się całej szafy i postanowiłem zacząć od początku, mówiłem, że nie będę robić zakupów w CP, ale ostatnia kolekcja trochę mnie do tego zmusiła. Postanowiłem, że zrobię wyjątek dla takich starych perełek, jakie widzicie wyżej. Nie będę pisać o każdej z osobna, bo każde zdanie brzmiałoby tak samo: Vintage wyjątkowy kształt, urzekający wzór i ten klimat starego Stardolla. Nowe dostawy do CP pojawiają się co 3 tygodnie, więc kiedyś ten moment musiał nastąpić, będę robić zakupy w Callie's Picks, ale tylko te wyjątkowe artykuły, a nie zeszłoroczne Tribute. 
Czas na stylizacje: 
Pierwsza to wariacja z bluzką Callie's Picks, zawsze o niej marzyłem, a jak już teraz jest w plazie to kupiłem 3, a z dwóch zrobiłem sukienkę. 
Druga to minimalistyczna strasznie prosta suknia wieczorowa, która postała z bluzki Vinyl i sukienki Schiaparelli, którą trochę przyciąłem.
Trzecia i czwarta to wariacja na temat frędzli. Trzecia z bluzką Vinly i sukienką Alaia przerobioną na spódnicę, a czwarta to sukienka z CP i 4 paski z frędzlami z jakiejś kolekcji ze stycznia.
Patrząc na zdjęcia modeli Versace mam ochotę zapytać Was, jak tam forma na lato... bo u mnie to raczej forma kuli do kręgli xd:(
Post (niestety) nie jest sponsorowany przez Stardoll, ani żadnego projektanta wigów:(

12 komentarzy:

  1. Nie mogę się skupić na stylkach bo zakochałam się w tej pierwszej - kolory są MEGA!! Co to za wig? od teraz bardzo go potrzebuje, ale pewnie zaraz się okaże, że za miliony monet :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a akurat wig nie był aż tak drogi (5x89sd) zaprojektował go Vermut i chyba jeszcze jest dostępny :)

      Usuń
  2. Jak zobaczyłam spoilery na fb to miałam mieszane uczucia, natomiast kiedy założyłam te wszystkie artykuły na doll to od razu się w nich zakochałam. Kupiłam prawie wszystko, dziękuję za roman style dress, jest cudowna!! Pierwszy raz byłam wdzięczna za dostawę do cp i też kupiłam większość rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam tak zawsze, że na spoilerach i na lalce mam całkowicie różne odczucia, bo coś może wyglądać ładnie na białym tle, a absolutnie nie pasować na doll albo odwrotnie. Może następne dostawy do CP będą równie ciekawe, no i tym razem użytkownicy wybierali tą dostawe, a nie admini, może to dlatego jest lepsza niż wcześniejsze.

      Usuń
  3. Sukienka inspirowana Versace z LE jest genialna, bardzo fajnie wykonana i faktycznie sama tworzy coś ciekawego. Oczywiście biżuteria z kolekcji wpadła do mojej szafy i obie pary sandałków, które uważam za naprawdę super.
    Z CP mam tak samo jak Ty, z jednej strony nie chcę, bo to CP, a z drugiej szukam niektórych rzeczy już tak długo, że chyba się skusić muszę :c
    Świetne stylizacje! Moje ulubione to dwie ostatnie ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Versace na Stardoll zawsze dobrze się sprawdza. Chciałbym więcej biżuterii w kolekcjach, bo nadal jest jej za mało i przydałby się nowe akcesoria. Dzięki :)

      Usuń
  4. LE wgl mi się nie podobało i niczego nie kupiłam,ciuchy nie w moim stylu,najgorsza to chyba jest właśnie sukienka z flamingiem,wygląda kiczowato xo Callie's Picks nie powalił mnie,nie które rzeczy mam z oryginalną metką i tak na prawdę kupiłam tylko czarne kozaki,bo od dawna ich szukałam a w bazarze były bardzo drogie....co do stylizacji to jakoś żadna nie zachwyciła mnie,ale ostatecznie to ta pierwsza najlepiej wygląda,w drugiej nie podoba mi się ten top,trzecia nie w moim stylu,ja raczej nie przepadam za frędzlami,no a w czwartej ta sukienka jest brzydka,wygląda jak worek jakiś i doll pogrubia

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię ten kicz Moschino, właśnie taki jest zamysł, że nie ma wyglądać tak normalnie i tak pięknie, ma wzbudzać emocje. Zazdroszczę, bo niestety użytkownicy strasznie podbili ceny tych artykułów i nie da się ich nigdzie znaleźć, a dzięki tej dostwie mogłem je kupić:( lubię takie workowate ubrania, na stardoll i w świecie realnym.

      Usuń
    2. mnie przeraża to co się dzieje teraz w bazarze,tam nie idzie niczego znaleźć za przyzwoitą cenę,ciuchy są tak drogie,że aż nie chcę się zaglądać xo teraz siedzę i szukam ciuchów z PPQ i jedyne co udało mi się znaleźć to czarny aksamitny kombinezon za 33 sd,bo tak to widuję go nawet po 200 sd

      martusia-16

      Usuń
    3. To wina adminów i ich ciekawych decyzji.. Gracze odchodzą, a razem z nimi ubrania, dekoracje i peruki, staje się ich coraz mniej, ludzie ich szukają i czarny rynek kwitnie. Facebook też swoje robi, bo teraz dużo ludzi tam wystawia artykuły przez co nie widać ich w bazarze. Ogólnie porażka, admini muszą coś z tym zrobić, bo za niedługo wszystko będzie po 5k sd tylko nikt nie będzie miał tych sd.

      Usuń
  5. Ładna jest ta sukienka Versace, lepsza jak taka podobna wersja z Voile. Chcialem ja kupic, ale cena za wysoka. Mi sie srednio podoba ta kolekcja Gucci nawiazujaca do Balenciagi. Troche koszmarek jesli chodzi o logo i napisy. Moschino nigdy nie lubilem 😅 jesli chodzi o CP to tez jesten zachwycony ta dostawa, naprawde w koncu udana kolekcja! Te sukienki sa bardzo ladne, ale szkoda ze ich kroj nie pozwala na duzo mozliwosci :/ ciesze sie ze znowu bede mial ta spodnice w rozowe plamki i bluzke z motywem plazy, ah kiedys to sie mialo oryginalne :) haha w ogole zabawny zart co do tego nagrani z tik toka 😂 lato... poki co przesiedze w domu, potem praktyki 🙃 nie mysle o kondycji, nie mam czasu teraz. A przechodzac do stylizacji to bardzo podoba mi sie Twoj lookbook! W pierwszej naprawdr dobrze wyglada pomysl na komplet z tej bluzki :) druga suknie widze na czerwonym dywanie! 3 i 4 bardzo kreatywnie! Dwie ostatnie peruki sa takie piekne! Ta brazowa zwalszcza 🤩

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To coś z Voile nie było inspirowane Versace :) nie zwróciłem wcześniej uwagi na cenę, ale jak tak teraz patrzę to jest ona niska jak na LE, gdzie czasem artykuły kosztują 250sd. Ciekawa była ta współpraca w obu pokazach, coś nowego i jestem pewien, że zarobią na tym fortunę. Dziękuję bardzo :) ta brązowa też mi się wyjątkowo podoba

      Usuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!