Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Modowi Rywale VI: Etap III - Głosowanie
Czas na oddawanie prac do przedostatniego etapu zakończył się w dzień wyczekiwany przez większość - dzień wypłat - a więc pora na zorganizowanie głosowania. Już na samym wstępie wspomnę, że jest zmiana w ilości głosów do oddania w tym etapie, także proszę o uważne przeczytanie regulaminu! :)
Głosowanie odbywa się na blogu, do którego link podany jest poniżej.

Głosowanie trwa do NIEDZIELI 13/06/2021, 23:59
Kliknij na stylizację, żeby ją powiększyć

Proszenie o głosy grozi natychmiastową dyskwalifikacją

Głosujemy na tej stronie! - link

Szafirowa Drużyna
Turkusowi Zawodnicy
Diamentowa Ekipa
Szmaragdowa Załoga
Rubinowy Team

45 komentarzy:

  1. Jeśli zastanawiacie się, czemu Roszpunka, Czerwony Kapturek i Królewna Śnieżka - bracia Grimm byli Niemcami. Pomyśleliśmy nietuzinkowo i skupiliśmy się na jakieś sławnej postaci z Niemiec + na jej twórczości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tylko wyprzedam pytania .

      Wszystkim świetnie poszło, widzę mnóstwo pięknych prac. Najbardziej podoba mi się Diamentowa Ekipa ♥ Gratulacje!

      Usuń
    2. To był świetny pomysł i wyszło Wam naprawdę super! Gratuluję kreatywności.

      Usuń
  2. omg, bardzo mi się podobają wszystkie prace! w kilku grupach miałam problem z oddaniem tylko dwóch głosów :( super podejście do tematu! not_ur_babe przebrana za muzeum (XD) mega kreatywnie!! diamentowa ekipa, wszystkie prace są cuuuudowne! głos oddałam na rockarolle za świetne podejście do tematu i na Pati za klimaty Harrego Pottera (jestem największą fanką!), chciałam zagłosować też na Izoldę, ale niestety nie mogłam :( Szmaragdowa Załoga i Japonia... cudowne prace, znów miałam problem z wyborem dwóch najlepszych, bardzo spodobała mi się Blacklips! Rubinowy team jest chyba jedyną grupą gdzie nie wahałam się z wyborem XD zagłosowałam na obie prace, są świetne! Szafirowa drużyna super podejście do tematu! Jestem naprawdę zachwycona tym etapem i nie mogę się doczekać co pokażecie w finale :O

    OdpowiedzUsuń
  3. Szafirowa drużyna: Rewelacyjny pomysł! Uwielbiam rekwizyty i to, że wasze stroje są inspirowane postaciami, a nie ich totalnymi kopiami<3 Cudo!
    Turkusowi Zawodnicy: Nie wiem czy to zamierzone, ale ta historia mnie kupiła w 100%. Turysta zwiedza muzeum i robi zdjęcia dzieł sztuki, które wiszą w budynku obok, którego stoi maszt z flagą! Kocham!
    Diamentowa Ekipa: Halloweenowa impreza w stylu brytyjskim! Kostiumowo, nie wiem czy ta twarz Rowana to nie aż za bardzo kostiumowa, ale absolutnie kocham AMY!
    Szmaragdowa Załoga: Ta załoga w każdym etapie daje z siebie 10000% i nadal domagam się potrójnego przejścia dalej! Fantastycznie to zrobiliście!
    Rubinowy Team: Klasycznie elegancko, podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne są te stylizacje! Dosłownie każda mi się podoba. Moje ulubione to: Hongwart, not_ur_babe, BlackLips (cudowna jest :O) i Jassmaka. Dziękuję za miłe słowa i głosy! ♥

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja absolutnie ulubiona stylizacja to ta, którą zrobiła Jassmaka! Rewelacyjnie to wyszło ❤️
    Podoba mi się również kilka innych prac 😇

    OdpowiedzUsuń
  6. Podtrzymuję kandydaturę mojego człowieka Teinnn na prezydenta, jak również Pati zasługuje na uznanie, bo ma kitku.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie Szmaragdowa Załoga jest wygrana :D
    Oddałbym głos na wszystkie 3 prace gdybym tylko mogła :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej podoba mi się stylizacja Teinnn, Blacklips i anulcia345. Ogólnie wszystkie są mega kreatywne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyszedł taki trochę bal przebierańców xD

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem zachwycona pracami i żałuję, że nie można głosować na więcej prac niż 2/grupę...
    Bardzo fajny pomysł miała Szafirowa Drużyna! Bardzo podoba mi się praca Rocki, Szmaragdowa Załoga mega wysoki poziom i bardzo podoba mi się interpretacja Jassmaki :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze dodam, że podoba mi się pomysł na wykorzystani baśni :D
    Uważam, że Niemcy to najtrudniejszy temat w tej rundzie, bo jednak z pozostałymi krajami kojarzy się jakiś styl, coś można zrobić ciekawego, a tutaj trochę trudno stworzyć coś, co będzie już na pierwszy rzut oka kojarzyło się z Niemcami więc tym bardziej szacunek, bo mieliście najtrudniejsze zadanie!
    Ja na przykład nie wiedziałabym, co zrobić i pewnie miałabym pustkę w głowie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi się z Niemcami kojarzy Oktoberfest xD

      martusia-16

      Usuń
    2. Dokladnie tak... Bliski Wschod (niewazne jaki kraj) mozna postawic na bajeczne kreacje muzulmanskich ksiezniczek, francuski styl no to wiadomo, Japonia tak samo - stroje gejsz, GB -troche trudniej, ale jak cos to mozna siegnac po monarchie brytyjska.. dodam, ze w ogole na stardoll jest duzo ubran, ktore mozna od razu dopasować do danej kultury. Z Niemcami tak latwo nie bylo. Zeby bylo zabawnie, to sukienka ktorej uzylem byla kiedys z okazji jakiegos szwedzkiego święta 😅 kolory cudownie podpasowaly do stroju Sniezki 😂

      Usuń
  12. ten konkurs kojarzy mi się z high fashion, street wear'em i ogólnie ze światowymi stylami z całego globu i na tym etapie już na to liczyłam tho
    wszyscy się spisali świetnie, jeżeli mowa o nawiązaniu do tematu, jednak uważam, że trzeba też pokazać się ze strony pokazania swego stylu. owszem, można było się zainspirować pewnymi schematami, aczkolwiek z zachowanymi regułami i aby wyglądało to kreatywnie, ale i mocno stylistycznie. coś takiego widzę tylko u szmaragdowej załogi. poradzili sobie najlepiej imo.
    outfit emu.musi jest wspaniały i najbardziej mi podpadł do gustu. spójnie do tematu, ale i zachowanymi regułami jak pisałam wcześniej, ekstra! widać tutaj diy i pomysł od samego początku do końca.
    stylizacja jassmaki jest równie świetna! wielkie brawa dla tych dwóch pań:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Kraje byly dla niektórych grup dosyc niewdzieczne w tym sensie ze nie dalo sie tego przedstawic w modowy i od razu jednoznaczny sposób. Owszem moglibysmy w Niemczech wystylizowac sie na topowe blogerki (mam na mysli Leonie Hanne czy Caroline Daur) ale podejrzewam, ze malo kto by ogarnal nawiazanie. Mysle ze jako grupa dobrze sie spisalismy :) bardzo fajnie wypadla stylizacja Jassmaki, podoba mi sie tez kreatywne podejście u Blacklips :) praca Izoldy tez batdzo mi sie spodobala, jak widac da sie jeszcze wykorzystac te fryzury z salonu pieknosci :D Ksante jako flaga i not_ur_babe jako muzeum wygladaja naprawde rewelacyjnie! Nieoczywiste podejscie do stylizacji a z wykorzystaniem typowych francuskich dodatkow, swietna robota! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja ulubiona stylizacja w tym etapie, to praca Blacklips. Rozwaliłaś konkurencję! Muszę zaś przyznać, że niestety praca Emu.musi mnie rozczarowała. Sądziłam że najlepiej sobie poradzi z takim tematem, bo z tego co mi wiadomo, to Japonia leży w spektrum jej zainteresowań, no ale cóż, niestety tutaj się nie udało moim zdaniem.
    Rocka jako Jaś Fasola - zajebiste XD super pomysł i wykonanie. Izolda - twoja praca jest angielska na wskroś, za to ją kocham. Amy Winehouse to jedno, ale ta stylka przywodzi mi na myśl dziewczyny na ulicach udające się z i do klubów w piątkowe wieczory, które można zauważyć w każdym większym mieście na wyspach. Dodatkowo charakterystyczna rzecz - wszystkie te klubowiczki - imprezowiczki mimo zimnych, deszczowych czasem mroźnych nocy, mają na sobie miniówki i odkryte ramiona, kurteczki lub innego okrycia cieplejszego próżno ze świecą szukać. Według mnie świetnie uchwyciłaś ten styl w swojej pracy.
    Z Francuskiego teamu najbardziej mi przypadła do gustu praca Ksante, która jako flaga wygląda uroczo i majestatycznie jednocześnie ;) dobra robota.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wkładajmy wszystkich krajów azjatyckich do jednego worka, pls. wiktoria sie interesuje koreą, a nie japonią. to tak jakby porownac polske i rosje. noope
      w tej stylizacji jest wszystko, to co powinno się znalezc i wpasowac do stylistyki japoni i moim skromnym zdaniem wybrenela z tego swietnie!

      Usuń
    2. niestety, chociaz przykro mi to mowic, bo Wiki kocham i jej stylki tez, to jej stylizacja w tym etapie wydaje mi sie niedopracowana :( ma mega potencjal, ale wykonanie jest srednie. I tak trzymam za nia kciuki i kibicuje mocno, ale mnie tez niestety rozczarowala i musze sie zgodzic z hongwart.

      Usuń
    3. Totalnie się nie zgadzam. Nie wiem jak można jarać się stylką Rocki (bez urazy) i pisać, że jest "zajebista i super wykonana" a o style Emu pisać, że średnia XD To miała być stylizacja inspirowana danym krajem a nie przebranie na bal kostiumowy 😉

      Usuń
    4. Proszę się ode mnie odczepić :) Po prostu Jasiek kojarzy mi się z Wielką Brytanią.

      "Jestem bardzo ciekawy jak podejdziecie do tego tematu, zdecydujecie się na barwy flag? A może podejdziecie do tematu stereotypowo?". Może jestem ślepa, ale tutaj nigdzie nic nie ma o przymusie zrobienia tylko "stylizacji inspirowanej krajem". Nie wiem skąd to wzięłaś =D

      Usuń
    5. Sorki, że zabolał Cię mój komentarz, nie miałam tego na celu ;) Po prostu po tylu edycjach konkursu, myślałam, że w modowych chodzi o modę a nie o przebieranki rodem z balu w podstawówce;) Jakby wiadomo interpretacja była dowolna ale tak samo jak inni mogę napisać czego oczekiwałam i które interpretacje mi się podobają a które nie ;)

      Usuń
    6. Nie zabolał, bez przesady - to tylko gra =D Nie będę w zemście leciała nikogo zgłaszać i blokować (tak jak niektórzy to lubią robić =D). Napisałam, bo mam wrażenie, że to takie trochę czepianie się na siłę. W poprzednim etapie - nie przebraliśmy się za torty i żyrandole - źle, bo się nie przebraliśmy (co dla mnie również jest przebieranką z podstawówki). Teraz się przebraliśmy - też źle =D

      Usuń
    7. ile osób tyle opini, każdy ma inny gust i to jest totalnie ok :)

      Usuń
    8. Ja bym chciała tylko dodać, że każdy ma prawo mieć swoje zdanie i je wyrazić w komentarzu. To jakie ono jest nie powinno być powodem do atakowania kogokolwiek.
      Tak, wiem że Korea i Japonia to nie to samo, ale nie jestem bliską przyjaciółką z Emu.musią by to znać w szczegółach, a jedynie odniosłam się do wrażenia z obserwacji stylu z innych jej stylizacji, co zaznaczyłam we fragmencie "bo z tego co mi wiadomo, to Japonia leży w spektrum jej zainteresowań". Te słowa były dobrane świadomie i nieprzypadkowo i w sposób raczej zrozumiały.

      Usuń
    9. uff to oki :D Rocka na mnie nie patrz, ja nic nie pisałam o żyrandolach :D A jeżeli serio ktoś kogoś zgłasza, bo w konkursie mu poszło lepiej lub gorzej, to do osoby zgłaszającej - jesteś żenuą XD
      ps. cieszy mnie, że można z Wami poprowadzić merytoryczną dyskusję dziewczęta, widzimy się w następnym etapie! pozdrawiam Was cieplutko

      Usuń
    10. Nie wnikam czy pisałaś o żyrandolach czy nie. Po prostu dla mnie jest zabawne, kiedy dla kogoś przebieranie się za Katy Perry w żyrandolowej kiecce jest ok, ale już przebranie się za inną postać nie. To takie czepianie się dla samego czepiania, bo np "nie lubię kogoś". Hipokryzja, wiecie. I nie chodzi mi o kogoś kto bierze udział w konkursie. Ta osoba akurat nie bierze, ale my wiemy, że lubi zabawę w stardollowego konfidenta :) Mam tylko nadzieję, że ta osoba nie będzie w jury finałowym, bo mam powody ku temu aby myśleć, że nie oceniłaby mojej pracy sprawiedliwie.

      Usuń
    11. Nikogo ostatnio nie zgłaszałem, a blokować mogę kogo chcę ;)
      Przypomnę, że to KONKURS MODOWY, więc jakiekolwiek pojęcie o modzie jest mile widziane, a z okazji, że to konkurs nie wiem czemu tak się denerwujesz, że komuś się twoja stylizacja nie podoba, po co mam być fałszywie miły i pisać, że jest cudownie, jak tak nie jest. Żyrandolowa sukienka ma długą historię i wiele nawiązań, a Twój kostium to zwyczajna kopia bez wyobraźni.
      + To, że kogoś nie lubię, nie ma wpływu na to co mi się podoba. Wielu osób nie znam, a też mi się ich stylizacje nie podobały.

      Usuń
    12. wtf, jakie teksty w ogóle tu lecą, to tylko stardoll, czasem warto przyhamować i zastanowić się kilka razy co się pisze :O jestem w szoku.

      Usuń
    13. kto, jak, gdzie, co i kiedy :DD nie byly podane tutaj zadne nicki, wiec nie bierzmy tego do siebie :D
      wiele sie w tym konkursie dzieje, ale przypomnijmy tutaj, ze to tylka gra, pls
      niektorzy graja mniej uczciwie robiac stylki za innych, jedni bardziej biora to na serio, ale to tylko gra! nie wychodzmy poza schematy, to wirtualny swiat, a ile idzie namieszac

      Usuń
    14. noo, tylko gra, a ludzi sie przezywa od konfidentów, bo powiedzieli, że nie podoba im się jakaś stylka. :O szok.

      Usuń
    15. @W Przebranie się za żyrandol to również przebranie i skopiowanie czegoś konkretnego, chociaż właściwie nawalenie na lalkę jakichś gówien ze schowka, a nie "haj feszyn" :)
      + gdybym się obrażała o negatywne opinie to pewnie też bym kasowała swoje posty/komentarze, albo blokowała ludzi za robienie sobie żartów i to nawet nie chamskich! =D No ale tego nie robię, więc Twój argument jest inwalidą. Zostałam wywołana, więc napisałam co o tym wszystkim myślę, bo przecież każdy może sobie wyrazić własne zdanie prawda?
      @aguuniek nie dlatego że "powiedzieli, że nie podoba im się jakaś stylka". Są inne powody, o których tu już pisać nie będę. Ale jeżeli komuś nie wystarcza takie wyjaśnienie to zwyczajnie zapraszam na priv.

      Usuń
    16. Po pierwsze nikt nie wywoływał Cię w temacie W, więc mogłaś sobie darować takie komentarze o nim, a jeśli masz z nim jakiś problem to mogłaś rozwiązać to na priv, a nie nazywać kogoś konfidentem na forum publicznym. Zawsze wydawałaś mi się bardzo miłą osobą i stoniącą od wszelkich dram, dlatego tak bardzo zaskoczył mnie Twój komentarz.

      Usuń
    17. Wydaje mi się, że gdybyś Rocka nie kombinowała tyle z tą dollką, zostawiła normalnie ją jako dziewczynę, tak jak masz dollkę i do niej robiła stylizację to byłoby lepiej. :)

      Usuń
    18. @aguuniek Po pierwsze - nie mogłam, a dlaczego - to chyba można się domyślić :) Zostałam wywołana na zasadzie dygresji i sama się taką dygresją posłużyłam, bo czemu nie? Tym razem się nie podobało przebieranie za kogoś (chociaż nie tylko ja się przebrałam, no ale =D), a poprzednim razem pojawiła się negatywna opinia z tego powodu, że się nie przebraliśmy za coś (torty i żyrandole). To się ze sobą wiąże, prawda? Cała ta historia zaczęła się właśnie od tego konkursu, więc czemu mam nie wspomnieć o swoich wątpliwościach jak już przydarzyła się taka okazja?

      "Zawsze wydawałaś mi się bardzo miłą osobą i stoniącą od wszelkich dram, dlatego tak bardzo zaskoczył mnie Twój komentarz." - bardzo mi z tego powodu wszystko jedno :) Możesz to nazywać dramą, ale ją wywołał zupełnie ktoś inny. Ktoś kto się obraża o żarty i ze złości zgłasza ludzi, którzy gdzieś tam mnie w komentarzach popierali, albo blokuje. No sama powiedz, zablokowałabyś mnie za to, że w swoim apartamencie przebrałam się za żyrandol, bo skomentowałaś, że chciałabyś takich przebrań? =D

      @mojeblogowekonto Myślałam o tym, ale uznałam, że będą hejty na zasadzie "jak to damska twarz do męskiej postaci" =D Zresztą kuuurde, pożartować nie wolno? Ten Jasiek to był zwyczajny żarcik, a tutaj od razu zleciały się wszystkie guru modowe jadąc, że się nie znam na modzie itp. No bo się nie znam, stardoll to tylko gra, zabawa - nie musisz się znać, żeby sobie grać, albo brać udział w jakichś konkursach, a przynajmniej tak myślałam do tej pory =D

      Usuń
    19. Mnie się wydaje, że jeśli chodzi o takie znanie się na modzie jak oglądanie wszystkich pokazów mody i Met Gal to tylko W i chłopaki z Pragiatorium. :) :D

      Usuń
    20. @Hongwart Takie było założenie, mega dziękuję za ten miły komentarz ♥

      A co do przepychanki wyżej, to zarzucacie Roce przebierankę - hmm, no ale ja też się przebrałam na takiej samej zasadzie tylko za inną postać :D I po raz wtóry - to miała być NASZA interpretacja. Tak samo jak przy baroku. Coś dużo zarzutów leci w stronę naszej grupy i nie mam pojęcia za co i dlaczego. Jeśli ktoś kogoś nie lubi prywatnie to jego sprawa, ale może nie wywlekajmy tego publicznie i nie oceniajmy jego stylizacji przez ten pryzmat. Po co się tworzą jakieś obozy? Nie jesteśmy już w szkole podstawowej.

      izolda1996-k

      Usuń
  15. maggi myslalam ze zrobi jakąś stylkę🤡

    Gratuluje wszystkim i pamiętajmy, że to tylko gra!🤡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mialam czasu szefowa, zarobiona jestem yk
      i ta emotka w punkcik!🤡

      Usuń
  16. Ja tu czegoś nie rozumiem. Jak mozna się czepiać jednej uczestniczki o przebranie za postać, a pozostali któzy też sie poprzebierali "jak na bal w podstawówce" są już ok? Kocham prace z grupy Szafirowych, ale to też są przebrania. Osoby które to w ten sposób skomentowały to tylko się ośmieszyły i ujawniły jakies swoje niechęci prywatne do osoby, która zrobiła Jasia Fasolę. Moim zdaniem taki rodzaj glosowanie - "tą osobę lubię a tą nie to na nią nie zagłosuje" nie do końca pomaga w wyłonieniu zwycięzcy w sposob uczciwy :(

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!