Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Fan Behavior

Hej!

Ostatnie dostawy na stardoll były strasznie słabe, mało co udało mi się kupić, ten Splendid w piątek to
jakaś porażka... Jedynie nowa kolekcja RIO ratuje sprawę.
Myślałam, że wejdzie może coś limitowanego albo Jackie tribute, ale niestety nie.
Dzisiejszym elementem wspólnym są właśnie dwa (w sumie moje ulubione) artykuły z piątkowej kolekcji Rio : )

Pierwszym artykułem jest bardzo ciekawe body w liście. Podoba mi się ono przede wszystkim ze względu na ten wzór i elementy koloru pomarańczowego.
Drugą rzeczą jest biała bufiasta bluzka. Uwielbiam takie bluzki w realu i mam takich kilka! Są przeurocze, szczególnie ta na sd.
Te wycięcia na rękawach? Śliczne! 
Dajcie znać co sądzicie o ostatnich kolekcjach na sd i moich stylizacjach : )


Stylizacja nr 1
Okulary Rio | Kolczyki Bonjour Bizou | Naszyjnik Bonjour Bizou | Body Rio | Pasek Limited Edition |
Szorty
ELLE | Kopertówka Windows On The World | Sandałki Rio

Stylizacja nr 2
 Kolczyki Callie's Picks | Choker Bonjour Bizou | Bluzka Rio | Spódniczka Subcouture | 
Torebka Vinyl | Sandałki Limited Edition

8 komentarzy:

  1. Też spodobała mi się ta ostatnia kolekcja RIO, a te farbki na twarz były lekką kpiną.
    Twoje stylizacje są fantastyczne! Połączenie kolorów w pierwszej cudne, a lekkość i klasa drugiej to wgl Hit!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo!
      Jakby wiem, że teraz jest euro, ale te farbki X"D jakaś porażka....

      Usuń
  2. nie podoba mi się ta kolekcja, nic tam dla siebie nie znalazłam...co do stylizacji to obie są ładne

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Może coś kupię bo kolekcja wydaje się ciekawa. Bardzo podobają mi się obie stylizacje, wszystko do siebie tak ładnie pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! I warto tbh, czekam na jakieś Twoje stylki z nią ; *

      Usuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!