Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Lookbook LE

 








Witajcie! W poprzednim tygodniu do Plazy trafiła limitowana kolekcja LE. Artykułów nie było jakość szczególnie dużo, ale myślę, że każdy znalazł swoje perełki. Mi osobiście zabrakło trochę fajnych dodatków, mimo to zakupiłam prawie wszystko. Większa część kolekcji to projekty domu mody Gucci, ale były też rzeczy Versace czy Moschino. Ja jednak nie będę się rozpisywać na ten temat bo ptaszki mi ćwierkały, że Wiktor w swoim poście opowiem Wam więcej o kolekcji :) Ja aż tak się nie znam ;p Zapraszam za to do zobaczenia stylizacji przygotowanych przez naszą załogę! 










Która stylizacja spodobała się Wam najbardziej? Dajcie nam koniecznie znać! 


KONKURS! 

Przygotuj stylizację z wykorzystaniem przynajmniej jednej rzeczy z najnowszej kolekcji LE i zgarnij 200sd! 
Prace powinny być podpisane i przesłane na białym tle. 
Prace możecie zostawiać w komentarzach do piątku! 


18 komentarzy:

  1. Bardzo udany lookbook! Podoba mi się każda stylizacja :)
    Mnie również zabrakło dodatków, a zwłaszcza torebek, bo o ile się nie mylę, pojawiły się jedynie trzy.

    OdpowiedzUsuń
  2. o fvck czy ta sukienka ma wszytego flaminga, czy Michał tak to przerobił? :O jest boska!

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mam nic i nie ubolewam,bo kolekcja była paskudna....co do stylizacji to podoba mi się tylko pierwsza Elizabet i druga Emu.Musia,reszta kompletnie mnie nie przekonała

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się pierwsza stylkizacja Elizabet-Mary, obie Rocki, pierwsza Girleweliny :D Fajnie prezentuje się też druga od Emu.musi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekałam na tą kolekcję przez godzinę odświeżając, a była to średniawka.
    Wszystkie stylizacje mi się podobają, no oprócz ostatniej bo ta sukienka to porażka.

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaluje ze nie zdazylem na choker i body. Mam torebkę i niebieska bluzke, zawsze cos :D druga od Elizabet-Mary jest bardzo w moim stylu, niech zyje fioletowy! :) pierwsza od Emu.musia jest taka trendy i mlodziezowa! ;) u Rocki obie mi sie podobaja, pierwsza wyglada swietnie! U GirlEwelina zachwycily mnie detale w pierwszej, te kolczyli jako zdobienia, wow! U MajkaStar bardzo oryginalnie, pierwsza jest jak prosto z wybiegu, bardzo pomysłowa! :) sprobuje wykombinowac cos na konkurs, czy mozna w czyjejs szafie jak moja? Xd poki co nie mam pomyslu na te swoje zdobycze 🙈

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguuniek bardzo chętnie zostanie modelką ;)

      Usuń
    2. Pewnie, można śmiało robić stylizacje u mnie :)

      Usuń
    3. dziękuję za zaproszenie :) udało mi się coś wykombinować u 3Siostry :)
      https://imgur.com/1yCal8b

      Usuń
  7. Najbardziej podoba mi się druga stylizacja Rocki, pierwsza Girl.eweliny, obie Emu.musi i druga Michała. Tutaj sukienka z flamingiem wygląda całkiem fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdzie można wykonać pracę konkursową jeśli nie posiada się nic z kolekcji? Pytam ponieważ nie jest określone czy można u kogoś czy jak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. stylizacje można zrobić u Aguuniek albo u 3siostry

      Usuń
    2. Dokładnie, stylizacje można wykonać u mnie (3siostry) bądź u Aguuniek :)

      Usuń
  9. Najbardziej podobają mi się dwie pierwsze stylizacje i szósta, w ktorej wszystko pasuje do siebie oblędnie! Pomysł z czapką zamiast spódnicy nie konca trafiony. Tak samo w ósmej stylizacji - za dużo tego wszystkiego zostało wrzucone na doll i nie wygląda to dobrze. Ja nic nie kupiłam niestety bo myslalam że kolekcja będzie dla superstar, a jak okazało sie ze nie jest to juz wszystko bylo wyprzeadne :(

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!