Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Modowi Rywale VI: Finał - Głosowanie

Czas na oddawanie prac właśnie dobiegł końca i niestety nie wszyscy oddali prace, ale nadeszła pora na bardzo ważny etap w konkursie - finałowe głosowanie, które wytypuje zwycięzców! Oprócz głosów publiczności, tradycją jest, że wybieramy jury, które będzie dokładnie oceniać wasze prace według kryteriów podanych w poprzednim poście. Dla przypomnienia są to: kreatywność, zgodność z tematem oraz ocena ogólna. Do każdej kategorii możecie zdobyć aż 3 głosy, co daje łączną sumę 9 głosów od jednego jury. Łącznie możecie zebrać 45 punktów. Tym razem w skład jury wchodzi 5 członków, a jednym z gości specjalnych jest zwycięzca poprzedniej edycji Modowych Rywal! A tak prezentuje się skład:


Michał (MajkaStar1999)
W (GirlEwelina)
Agu (Aguuniek)
Kinga (3siostry)
Kamil
Nie przedłużając, głosowanie trwa do niedzieli 27.06.2021 do końca dnia. Głosować można na 5 prac, więc prosiłbym aby wasze głosy były przemyślane. Czasu nie jest dużo, ale wiem, że poradzicie sobie doskonale!

Głosujemy na tej stronie! - link
PRACE
kolejność losowa


kliknij na stylizacje, żeby ją powiększyć.

26 komentarzy:

  1. BlackLips i Rocka – pozamiatałyście totalnie! Jestem pod mega wrażeniem Waszych prac, dziewczyny.
    Bardzo podoba mi się też praca Jassmaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślałem, że Rocka pójdzie w klimat bród, skór i łańcuchów...

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak będzie głosować to pamiętajcie że Teinnn pisze się przez 3 x N ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja Emu.musi i Teinnn cudowne!! Dziewczyny wykazały się kreatywnością i pokazały coś więcej. Również praca Rocki jest bardzo ciekawa. Gdyby ktoś miał wątpliwości, czy moja stylizacja jest zgodna z tematem- mieszanina błękitu królewskiego(pociąg do osób przeciwnej płci) i magenty(pociąg do osób tej samej płci), które na fladze osób biseksualnych nakładają się na siebie, tworząc kolor lawendowy/ fiołkowy, który stał się symbolem osób biseksualnych.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje "numery" jeden to Rocka i BlackLips :D

    Powodzenia wszystkim! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. stylizacja Rocki jest bardzo ciekawa :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  7. Wydawało mi się, że gość specjalny to będzie ktoś spoza autorów bloga tak jak rok temu jezuschrystus.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co nie tez sie dziwie ze mn nie wzieli jako ze jestem poteznym wplywowym tiktokerem influencerem

      Usuń
    2. myślę, że Kamil rozważy to w kolejnej edycji, nie trać nadziei!!!!!!

      Usuń
    3. To będzie jakaś następna edycja?

      Usuń
    4. Hongwart, powiedz mi, po co wchodzisz na bloga, którego redakcja, zasady i wszystko tak Cię irytują, że zawsze musisz wcisnąć swoje 5 groszy?
      Stardollowy, gość specjalny to ktoś co coś osiągnął - wygrał poprzednią edycje konkursu.

      Usuń
    5. Na anonimowe zarzuty nie odpowiadam. Podpisz się jak człowiek, to porozmawiamy

      Usuń
    6. Dobrze Listonoszu Pacie, aka Hongwart, nieanonimowy człowieku :)

      Usuń
    7. luzujcie gacie Kamillo gangster napadnie na jakies przedszkolaki z bronia i bedzie hajs na kolejna edycje wyje

      dzieki agu...... ale mam wrazenie ze........ nikt dzis juz nie szanuje porzadnych tiktokerow..... XDXD

      Usuń
  8. Ja mam dylemat zeby wybrac tylko 5 prac bo wiele mi naprawde sie podoba, z powodzeniem moglby byc to stylizacja na Parade :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie prace bardzo dobrze oddają temat ! Troszkę nie rozumiem zamysłu siódmej pracy , bo czerń mi sie nijak nie kojarzy z Pride Month , ale może to jakaś wersja drag queen ? Fajnie by było , gdyby ktoś napisał o co chodzi , bo ja akurat nie siedze w tym . Druga praca wygląda jakby doll maszerowała na paradzie równości dla mnie fantastycznie ! Również piąta praca ma fajny wydźwięk . Bardzo kreatywna , ale wykonanie trochę pozostawia do życzenia . Ta marynarka źle leży . Ósma praca też jest bardzo ciekawa . Podoba mi się to , że użyte zostały kolory flagi genderqueer. W końcu LGBT+ to nie tylko tęczowa flaga . Tak samo z trzecią pracą . Od razu zauważyłam , że chodzi o flagę osob biseksualnych :) Jak dla mnie wszystkie prace to bardzo wysoki poziom . Ciekawa jestem kto wygra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak, jest to wersja drag queen : )
      Nie chciałam iść w kolory tęczy, bo spodziewałam się wielu prac z nią, dlatego postanowiłam pójść w coś zupełnie innego ; )

      Usuń
    2. Pisanie, że wykonanie piątej pracy pozostawia trochę do życzenia, a nie zauważenie tego w pracy drugiej to chyba lekka przesada?

      Usuń
    3. Ta praca zdecydowanie wyróżnia się kolorystycznie na tle pozostałych , ale po prostu nie byłam pewna czy dobrze interpretuję , dlatego zapytałam czy to na pewno chodzi o drag queen :)

      Ja wyraziłam tylko swoją opinię . Po prostu nie podoba mi się ułożenie marynarki . I nie rozumiem jaki to ma związek z drugą pracą .

      Usuń
    4. taka, że stawałaś w obronie autorki drugiej stylizacji twierdząc, że to nie fair (parafrazuję) oceniać jej stylizacje źle jako przebranie w poprzednim etapie, gdy inni też się przebrali. Tak samo nie fair jest mówić, że ktoś wykonał swoją pracę średnio, mimo, że w drugiej pracy wykonanie też pozostawia wiele do życzenia. Hipokryzja.

      Usuń
    5. Marynarka się tak układa, bo według stardolla powinna wisieć na wieszaku a nie ramieniu ;) co do jakości moich cięć przy marynarce - tylko na tyle stać mnie w Paintcie 🙈

      Usuń
    6. O rany ja już zapomniałam co napisałam . Ale tak , broniłam tamtą pracę , ponieważ ktoś napisał , że nie rozumie jak może się podobać tamta praca , a inna nie . Ktoś to na siłę wcisnął , bo w ogóle główny komentarz dotyczył stylizacji innej osoby . A ja tutaj tylko wyraziłam swoją opinię . Nikt się nie musi z nią zgadzać . Zresztą dla mnie druga praca wcale nie jest "niedopracowana" , nic tam krzywo nie leży , ani nie jest źle założone . Nikt tu żadnej hipokryzji nie uprawia , wypraszam sobie . Proponuję wylogować się ze stardolla i zająć realnym życiem .

      Co do komentarza Teinnn : ja rozumiem, że stardoll na wiele rzeczy nie pozwala . Rozumiem zamysł i doceniam , ale w grze jest całkiem sporo ubrań kurtek marynarek stricte zarzucanych na ramię lalki i dlatego pomyślałam , że praca jest niedopracowana , bo można było wybrać co innego . Ale nikt się z tym przecież nie musi zgadzać . To tylko moja opinia .

      Usuń
    7. Co pozostawia do życzenia w drugiej pracy? Ja nie widzę niczego takiego, więc chętnie się dowiem, co jest tam niedopracowane zdaniem autora komentarza.
      W piątej pracy też nie widzę niedociągnięć, moim zdaniem jest dobrze wykonana, w dodatku z fajnym pomysłem.

      Usuń
    8. Tak, masz rację, jest dużo czarnych skórzanych kurtek zarzucanych na ramię- niestety nie ma czarnej marynarki -bynajmniej na dany moment nie mogłam nic znaleźć. Gdyby takowa była, na pewno widziałabyś ją w tej stylizacji :)

      Usuń
    9. Drogi anonimku, to że druga praca jest niedopracowana to tylko twoja opinia, a nie żaden fakt, więc nie można innych rozliczać wg własnych upodobań. Każdemu podoba się coś innego. A co do prac Rocki, to dużo o nich można powiedzieć, ale na pewno nie to że są niedopracowane.

      Usuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!