Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Next Level

Hej!

Jak tam u Was? Przede mną dzisiaj dwa ostatnie egzaminy i w końcu koniec sesji!
Od końca maja nie mogłam doczekać się tego momentu, bo ta sesja dłużyła mi się niemiłosiernie...


Przechodząc do posta!
Dzisiejszym elementem wspólnym, co pewnie na pierwszy rzut oka widać, są berety.
Osobiście uwielbiam je na stardoll'u i mam ich kilkanaście w szafie mojej doll.
Drugim elementem jest spódniczka, nie ta sama, ale obydwie stylizacje były robione konkretnie pod nie  : )
Bardzo długo zastawiałam się jak użyć tej zielonej spódniczki z Subcouture, ale w końcu się udało!
Dajcie znać w komentarzach co sądzicie o moich dzisiejszych stylizacjach : )


Stylizacja nr 1
Beret DKNY | Kolczyki Runway | Okulary Rio | Bluzka Archive | Pasek Limited Re-Edition |
Spódniczka Subcouture | Torebka Archive | Sandałki Voile

Stylizacja nr 2
Beret Callie's Picks | Okulary It Girls | Kolczyki Vinyl | Sweter Museum Mile | Spódnica Runway |
Torebka Subcouture | Rajstopy Royalty | Buty PPQ Cream Label


14 komentarzy:

  1. Obie są piękne! Jednak gdy ujrzałam drugą to się zakochałam, świetna i elegancka ^^

    Trzymam kciuki za Twoje egzaminy :D Ja mam już z głowy i teraz tylko czekam na datę obrony (ciekawa jestem tylko kiedy mi promotorka odpisze, bo ma straszne ruchy xD).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Buziaki ; *
      Mam nadzieje, że promotorka Ci już odpisała haha

      Usuń
  2. Mi niezbyt sie podobaja te spodnice... w drugiej stylizacji chyba bym bardziej wyeksoponowal torebke. Zazdroszcze torebki z pierwszej stylizacji :D ogólnie troche za czarno jak dla mnie. Dodlabym albo inne kolory aby ozywily calosc albo postawil na black total looks ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem o co chodzi natomiast wolę chyba swoją wizję haha nie chciałam robić "total black looks", bo byłoby to nudne a jak dla mnie ten czerwony i zielony jest wystarczającym akcentem, żeby stylizacja wydawała się ciekawsza ; )
      Natomiast! Bardzo dziękuję za opinię i buziaki 💛

      Usuń
  3. obie są ładne,ale bardziej wolę drugą stylizację :) w pierwszej nie podoba mi się spódnica

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne! Te berety to takie idealne zwieńczenie stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie piękne! Może faktycznie w tej pierwszej trochę za czarno, ale to już kwestia indywidualna. W drugiej totalnie zazdroszczę spódnicy i brakuje mi czegoś na ramiona, może jakieś futerko?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałam coś zakładać, ale wydawało mi się, że jest za dużo i zrezygnowałam : (
      Ale, dziękuję za komentarz💛

      Usuń
  6. Druga mi się bardzo podoba, ta spódnica jest piękna.

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie są bardzo ładne, ja też jestem fanką beretów, a już szczególnie na stardoll.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!