Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Solar Power

Hej!

W tym tygodniu postanowiłam zrobić bardziej kolorowe stylizacje niż zazwyczaj : )
Elementem wspólnym są wzorzyste doły, które uwielbiam na stardoll, natomiast w rl nie mogę nigdy nic dla siebie fajnego znaleźć ; /

Pierwsza stylizacja jest luźniejsza, bardzo chciałam wykorzystać siatkę z It Girls, którą moja doll ma na ramieniu. 
Tym razem stylizacja powstała w sumie pod nią, poza tym uwielbiam połączenie pomarańczowego i niebieskiego! 
Druga miała być bardziej elegancka i całość zrobiłam pod szorty, które mam na doll : )
Co sądzicie o moich dzisiejszych stylizacjach? Dajcie znać w komentarzach : )

Stylizacja nr 1
Kolczyki Vinyl | Bluzka Yves Saint Laurent Tribute | Okulary Mr. | Siatka It Girls |
Spódniczka Bonjour Bizou | Sandałki Young Hollywood

Stylizacja nr 2
Okulary Subcouture | Naszyjnik Velvet Orchid | Blezer The JetSet | Pasek Limited Re- Edition |
Torebka Rio | Szorty Young Hollywood | Sandałki Bonjour Bizou



7 komentarzy:

  1. druga stylizacja jest bardzo ładna :) w pierwszej nie podoba mi się ta siatka

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Ahh te kolory, cudownie! Zazdroszczę Ci tej pięknej spódnicy z pierwszej stylizacji :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie śliczne! Ja też zazdroszczę tej spódnicy, dopiero w tej stylce widzę jaki ma super potencjał :) fryzurka z drugiej stylki najlepsza jaką chyba widziałam u Twojej doll :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze to! Rozczarowała mnie ta piosenka, jakaś taka mdła mi się wydaje:(
    Stylizacje są fantastycznie pięknie kolorowe! Druga to idealne połączenie wyrazistych kolorów i zazdroszczę, że włosy pasują twojej lalce<3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też zazdroszczę tej spódnicy, ciągle widzę ją w bazarku/ na fb za 600.. Obie stylizacje są cudowne i w 100% w moim stylu, od pewnego czasu przestałam ubierać się w same czarne rzeczy i od tamtej pory jestem fanką kolorowych stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się pierwsza stylizacja. Super wykorzystanie tej siatki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolorowy zawrót glowy :) stylowo i kobieco

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!