Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
In The Morning

Hej!

W końcu udało mi się znaleźć chwilę na zrobienie posta, nie wiem czy kolejny pojawi się za tydzień, natomiast już za dwa tygodnie na 100% będę robić je regularnie.
Sesja w tym semestrze trochę dobija, ale powoli zmierza już ku końcowi, mam nadzieję, że u Was też wszystko oki : ) 

Jeśli chodzi o stylizacje postanowiłam stworzyć coś luźniejszego, bez elementu wspólnego. Pierwsza stylizacja jest totalnie pod te spodnie, bardzo chciałam je wykorzystać, a nie miałam na nie pomysłu! 
Natomiast druga stylizacja powstała po zobaczeniu na stardollowym fb, tej chusty.
Ostatnio kilka osób jej szukało i przypomniało mi się, że chyba sama ją posiadam, także postanowiłam ją wykorzystać w swojej stylizacji!
Dajcie znać w komentarzach co sądzicie o moich dzisiejszych propozycjach : )


Stylizacja nr 1
Okulary Rio | Kolczyki Fallen Angel | Torebka Voile | Bluzka PopShop | Top Vinyl | Pasek Fallen Angel |
Spodnie Original Future | Trampki Antidote 
Stylizacja nr 2
Chusta Pretty'n Love | Okulary It Girls | Golf Archive | Torebka Decades | Spódniczka Fever |
Pasek Velvet Orchid |  Buty Off-White Tribute

 

14 komentarzy:

  1. Nieziemsko podoba mi się druga stylizacja, pięknie wygląda Twoja doll z tą chustą :D

    Ja mam jedyny egzamin w czwartek, na szczęście w tym roku dużo rzeczy można było zaliczyć zajęciami + zaliczeniami, no, ale za to obrona w lipcu XD Powodzenia na sesji! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję baaaaardzo!
      Co do egzaminów to szczerze zazdroszczę, bo sama mam jeden za drugim, ale nie jest źle, bo udaje mi się wszystko zdawać 😅 buziaki i powodzenia na obronie! 💋

      Usuń
  2. druga stylizacja jest ładna :) pierwsza mi się nie podoba,tego typu spodnie mi się nie podobają :(


    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza stylizacja jest super, też wczoraj szukałam tej chusty na fb i udało mi się kupić za 56sd, a dzisiaj już widziałam, że licytują ją za 99xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyceny na fb to jakis koszmar

      Usuń
    2. Dziękuję! 💋
      Co do samej chusty, to nie dziwi mnie to wcale.. jak już sam Pomeranian napisał, ceny na fb to jakaś porażka...wszystko ze względu na to, że ktoś właśnie w tym momencie szuka danej rzeczy, także nagle ona robi się "rareskowa i droga" X"D

      Usuń
  4. Chcialbym zobaczyc kogos tak ubranego na ulicy jak Twoja dollka z pierweza stylizacja - bomba! Druga tez mi sie podoba, fajnie wyglada tutaj ta chustka :) tez ja mam, ale nie potrafię wystylizowac.. dziwnie lezy na glowie doll

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, buziaki! Chętnie zobaczyłabym stylizację w Twoim wykonaniu z tą chustką! 💋

      Usuń
  5. Obie stylizacje są prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwsza stylizacja jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie mi się podobają

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!