Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
„W życiu pada wiele pytań, na które czekolada przynosi odpowiedź.”

 


I jak tam? Przyznać mi się! Ile wczoraj pączków zjedliście? 
Ja o ile takich kupnych nie mogę zjeść za dużo to te od babci pochłaniam jak opętana ;p Nie ma lepszych niż te od babci. A może wolicie faworki? Za nimi też przepadam. W ogóle kocham słodkości... 
Zaś jeżeli chodzi o wnętrza to zostajemy w bielach i beżach. Wiecie sami jak bardzo lubię takie połączenia. W przyszłość chciała bym żeby w moim domu była taka kolorystyka. 




7 komentarzy:

  1. Ja pierwszy raz nie zjadłam ani jednego pączka.. Najlepsze robi moja mama, a że jestem daleko od domu to nie spróbowałam :| a takich ze sklepu nie lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również nie zjadłam wczoraj ani jednego, ale nadrobię to w innym dniu :) Bardzo lubię pączki, ale nie lubię stać na mrozie 40min żeby kupić pączka, wole go zjeść w inny dzień, bez pośpiechu :) Faworki też kocham, ale nie robiłam ich w tym roku.

    Podoba mi się połączenie tego obrazu i lampy - świetnie to wygląda! Rzuca mi się w oczy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zjadlem 2.5 troche malo. Ale w tym roku nie byly najlepsze... domowe wiadomo numer 1 :) faworki sa ok ale jak maja malo cukru pudru, nie lubie jak pyli (?) Ja tez mam slabosc do slodkiego, wczoraj dobralem sie do pastylek 😂 o tak kuchnie w tych kolorach sa ok, jadalnie tez :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zjadłam dwa pączki i jednego donuta :D
    W piątek za to zjadłam 3 donuty... jem zbyt dużo słodyczy, matko! Ale słodycze to życie, prawda?

    Aranżacja świetna!

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna aranżacja :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie zjadłam ani jednego xD
    Super aranżacja, jak zwykle :D

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja w tym roku skromniutko, tylko 2 pączki. Za to dużo faworków mieliśmy, tak się złożyło. Uwielbiam pączki, a faworkami też nie pogardzę. Wnętrze okej, ale byłoby trudne do utrzymania w czystości przy tak dużej ilości bieli.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!