Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Szybkie rozdanie

 Hej i czołem kochani! 

W końcu po tak długim czasie nadciąga LE! Cieszycie się? Ja mam dla Was szybkie rozdanie (niestety nie uda mi się dziś wrzucić wyników konkursów walentynkowych, wybaczcie). 

Do zgarnięcia 5x100sd! 

Pamiętajcie, że wziąć udział w rozdaniu mogą jedynie obserwatorzy bloga, wyniki postaram się wrzucić jak tylko pojawi się kolekcja. 



EDIT
Pojawiają się już spoilery, tak więc zapraszam po odbiór 100sd na konto 3siostry 
Wszystkie 6 osób które się zgłosiły do godziny 16:39. 


7 komentarzy:

  1. wow.szaleją admini xD czyżby w końcu wzięli się za robotę?? :D to ja się zgłaszam :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Wreszcie wychodzimy na prostą! Zgłaszam się 💞
    Singiel

    OdpowiedzUsuń
  3. Anulcia345
    Tez mnie zdziwilo to ogloszenie, licze ze admini sie walna i bedzie kolekcja dostępna dla kazdego xd tak jak the jest set dla nss haha

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się :)
    Elizabet-Mary

    OdpowiedzUsuń
  5. wow co tu sie stanęło xD
    zgłaszam się

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  6. W końcu LE :D Gratuluję :D

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!