Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
OK

Witajcie po "dłuższej przerwie".

Sesja mnie dopadła i musiałam na miesiąc zostawić robienie postów, ale postaram się wrócić do regularnego dodawania ; ) 
Wiem, że część z Was również zdawała egzaminy, także mam nadzieje, że udało się Wam je zdać i wszystko poszło po Waszej myśli!
Tak czy siak, bez dalszego przedłużania!

Dzisiaj przygotowałam dla Was standardowo dwie stylizacje, które zawierają artykuły z najnowszej kolekcji LE.
Przyznam szczerze, że po części spodziewałam się, że stardoll może wróci do dodawania limitowanych artykułów i cieszy mnie, że tak się stało.
Osobiście kolekcja bardzo mi się spodobała i kupiłam chyba wszystko oprócz jednej sukienki!
Dajcie znać co sądzicie o moich propozycjach i o samych artykułach z nowej kolekcji! 


 Stylizacja nr 1
Okulary It Girls | Kolczyki Fallen Angel | Naszyjnik Pretty'n Love | Body Limited Edition |
Kurtka Callie's Picks | Pasek Fallen Angel | Jeansy Pretty'n Love | Torebka Vinyl | Buty Limited Edition

Stylizacja nr 2
Kolczyk It Girls | Bluzka Velvet Orchid | Pasek Limited Edition | Spódniczka Limited Edition | Torebka Limited Edition | Sandałki Valentino Tribut
e

OK - Wallows

6 komentarzy:

  1. nic z tej kolekcji nie mam,jak weszłam na sd to prawie wszystko było już wyprzedane...no ale jakoś nie ubolewam,bo kolekcja nie przypadła mi do gustu,nic tam ciekawego nie było...jeśli chodzi o stylizacje to podoba mi się tylko pierwsza,druga kompletnie mi nie przypadła do gustu,ten różowy sweter powinien zostać usunięty bo te materiały które wystają po bokach wyglądają źle

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie stylizacje mi się podobają, może druga ciut bardziej ze względu na ten róż :D
    Nie kupiłam wszystkiego co chciałam, bo np. zastanawiałam czy na pewno mi się to podoba i jak już chciałam kupić to było wyprzedane xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też ostatnio miałam egzaminy, kolokwia, zaliczenia, więc doskonale rozumiem brak czasu :)
    Pierwsza stylizacja jest bardzo ładna, taka wiosenna, więc idealna na ten czas.
    Druga jest okej, ale faktycznie ten wystający materiał nie wygląda najlepiej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie kupiłam nic z LE, pierwsza stylka całkiem ładna, ale jakość tej kurtki średnio mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  5. Ah ta sesja! Cale szczescie ze to juz koniec prawda? Ja le nie mam standarowo tak jak nie mam ss xd kolekcja powiedzmy ze ok haha fajnie ze admini sie odbiaja od dna xd faktycznie w drugiej stylizacji troche przeszkadza ten pasek od swetra pod spodnica. Mimo to jestem na tak! Pierwsza... kolorystycznie i pod wzgledem stylu dobrze, tylko ze ja niezbyt lubie jeansowe komplety 🙈

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie kupiłam nic z kolekcji bo spałam xD
    Była całkiem okej ale aż tak nie żałuję.
    Bardzo podoba mi się stylizacja z lewej, oprócz tej kurtki bo wygląda jak z painta.
    Z prawej przeszkadzają mi te różowe "skrawki"

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!