Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Siateczka

 Dzień dobry! Dzisiaj nie przedstawię Wam nikogo wyjątkowego. Postanowiłam przygotować dwie luźne stylizacje (starałam się utrzymać je w klimacie retro) z wykorzystaniem czegoś, w czym ostatnio się zakochałam – czarnej siatki na głowę ze sklepu Royalty. 

Dajcie znać, czy podoba się Wam ta woalka. 

Mnie bardzo kojarzy się z bogatą wdową, która niekoniecznie opłakuje śmierć swojego męża, dlatego stworzyłam outfity inspirowane tym skojarzeniem.  

W stylizacji wykorzystałam: Sukienka – Special Offer | Futro – It Girls | Woalka – Royalty | Torebka – Fallen Angel | Rajstopy – Fallen Angel | Buty – Voile. 


Ta stylizacja akurat kojarzy mi się też z Panią Wolańską z filmu Kogel-mogel... 
 

W stylizacji wykorzystałam: Buty – Velvet Orchid | Sukienka – Decades | Torebka – Pretty N' Love | Kapelusz – Museum Mile | Naszyjnik – Tingeling Couture. 


Miłego dnia! 

8 komentarzy:

  1. Taak pierwsza stylizacja jest odwzorowaniem takiej niezbyt zasmuconej,eleganckiej wdowy z filmów.
    A druga podoba mi się troszkę mniej jakoś ten wzorek z płaszcza mi obrzydł hhaha
    ola4077
    Tobie też życzę miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsza stylizacja jest ładna :) druga mi się nie podoba,ta sukienka jest koszmarna a doll w niej wygląda zbyt grubo

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Mnie się ta sukienka podoba, ma fajny klimat lat 80.

      Usuń
  3. Pierwsza stylizacja jest nieziemska! A w drugiej już widzę tylko Panią Wolańską xd wygrałaś tym porównaniem! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Trafne skojarzenie :) obie stylizacje bardzo udane, pierwsza naprawde swietna! W drugiej nie przwkonuje mnie wybor naszyjniko, reszta za to dobrze wyglada. Ten płaszcz w pepitke wydaje sie calkiem spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie stylizacje są trochę takie "idę na pogrzeb, ale nie mam zamiaru nic opłakiwać, chcę za to się pokazać i polansować" XDD w takim odbiorze wypadają bardzo dobrze :D

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!