Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Lookbook LE

Witajcie kochani! 
Po dosyć długiej przerwie od limitowanych kolekcji w końcu doczekaliśmy się LE. Ja jestem zachwycona i udało mi się kupić wszystko to co chciałam. Myślę, że nas wszystkich bardzo ucieszyła powrót do normalnych dostaw i kolekcji, liczę również na to że niedługo pojawią się tribute. Ale wracając uważam, że LE było całkiem udane i można fajnie wykorzystać wszystkie rzeczy, co zresztą za chwilę zobaczycie ponieważ nasza załoga przygotowała dla Was kilka propozycji stylizacji. Co ciekawe większość rzeczy rozeszło się naprawdę w ekspresowym tempie. Nie przedłużając... Zapraszamy do oglądania! 





\









MINI KONKURS 

Do zgarnięcia 100sd! Wystarczy stworzyć stylizację z przynajmniej jedną rzeczą pochodzącą z najnowszej kolekcji LE. Pracę powinny być na białym tle, podpisane. Zgłaszać możecie się do 01.03.21 do końca dnia :)


12 komentarzy:

  1. Najbardziej podoba mi się druga stylizacja od Elizabet-Mary - ślicznie! ♥ Bardzo fajnie prezentują się też stylizacje od Emu.musi i Twoje dwie ostatnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie doll Kamila, niedługo poznacie nowego członka naszej załogi :)

      Usuń
    2. Jeej, w takim razie przepraszam! No i czekam na informacje! ♥

      Usuń
    3. Ten różowy look widziałam już na Facebooku, więc chyba wiem, kto do nas dołączył :D

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. druga stylizacja Rocki jest piękna *-* podoba mi się również druga Elizabet (wywaliłabym tylko tą zawieszkę z dłoni) :D ładna też jest druga Emu.musia i trzecia stylizacja z ostatniego rzędu...hmm...a ja chyba wiem do kogo ta doll należy :D

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy mogę wziac udzial w konkursie na nie swojej doll? LE jest akurat wtedy kiedy nie wchodze na stardoll XD
    Chyba nie umiem wybrac najlepszej stylki ;p każda ma w sobie coś wyjatkowego naprawdwe Wow
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  5. https://prnt.sc/109cc0s
    Ksante :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet niezła była ta kolekcja, lepsza niż poprzednia :D
    Uhh jakie super stylizacje, totalnie każda mi się podoba.
    Spróbuję coś wykombinować.

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  7. Druga od emu.musia to chyba moja ulubiona z calego lookbooku :) chociaz ta druga na manekinie tez ma cos w sobie! Fajna tez trzecia od maggi ;)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!