Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
LE

 Po prawie roku w końcu dostaliśmy limitowaną kolekcję LE. W końcu! Oczywiście nie licząc tej w międzyczasie w której dostaliśmy tak zwane odgrzewane kotlety w innych kolorach. Dostawa obejmuje dwa piętra i wszystkie rzeczy praktycznie się już wyprzedały. W kolekcji prócz ubrań znalazły się różnego rodzaju dodatki i akcesoria. Według mnie ceny były dosyć wysokie, ale po takim czasie dostaw do Vinyl aż miło było wydać sd na coś innego ;p Niemniej dla mnie kolekcja nie była jakaś powalająca. Jestem bardzo ciekawa co o niej myślicie i jak wam przypadła do gustu. Zrobiliście zakupy? Chcielibyście zobaczyć lookbook? Dajcie nam koniecznie znać





16 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna kolekcja! kupiłam wszystko oprócz 2 rzeczy. w sumie to nie uważam, że była aż taka droga..
    czekam na wnętrze jeszcze tylko, bo kupiłam, ale nie pojawia mi się. napisałam w tej sprawie do administratorów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że w końcu coś się zaczyna dziać. Bardzo się cieszę z LE (chociaż moje serduszko chyba bardziej czeka na Subcouture). Nie kupiłam wszystkiego co chciałam i wiem, że będę żałowała. Kolekcja bardzo ładna w mojej opinii, męskie doll znów nie zostały obdarowane żadnym manekinem :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie poniosło i kupiłam prawie wszystko :D po co? Pojęcia nie mam ;p ja już przebieram nóżkami na tribute...

      Usuń
    2. W sumie LE to dobra inwestycja więc nie ma co narzekać :D

      Usuń
  4. Całkiem fajna kolekcja, ale byłam padnięta po robocie i zasnęłam więc... wszystko poszło i nic nie kupiłam xD (fakt, że dość drogo ale W KOŃCU COŚ NOWEGO)
    Tak jak Ksante, czekam na moje ukochane Subcouture.

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu się misze zgodzić, fajnie ze w końcu dali coś nowego. Ja w amoku tego wydarzenia kupiłam praktycznie wszystko ;p nawet nie wiem czy mi się te wszystkie rzeczy podobają :D ja czekam na tribute....

      Usuń
  5. kompletnie nie moje klimaty, poza tym jak weszłam na sd to wszystko już było posprzedawane

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie miałam parcia na LE i jakoś się tym nie jarałam, ale kupiłam aż 13 rzeczy, bo kolekcja naprawdę udana!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie to mocno zaskoczyło i też zaszalałam, bo kupiłam wszystko oprócz ostatniego manekina i białych butów :D też całym serduszkiem czekam na Tribute. Na razie cieszę się że jest coś nowego i to nowe nie ssie XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej dobra, niechcący was okłamałam XD kupiłam wszystko oprócz pierwszego manekina, fuksjowej sukienki, ostatniego na 1 piętrze i ostatniego na drugim. Wiem że nikogo to nie obchodzi, ale wolę być precyzyjna i mieć czyste sumienie XDDD

      Usuń
  8. Osobiście od LE wolę antidote, ale z tej kolekcji kupiłam wszystko oprócz sukienki z 2 manekina, na 1 zdjęciu.
    Kolekcja jest bardzo udana, chociaż po części bałam się, że wrzucą byle co, albo jakieś rekolory, ale stardoll chyba wraca do normy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się bałam, że to będą recolory.... Mam nadzieję, że im też się już znudziły te "kolorowanki".

      Usuń
    2. Nie sądzę, żeby jeszcze dodawali coś z rekolorów ; ) przynajmniej ostatnie dostawy tego nie zapowiadają!

      Usuń
  9. Miejmy nadzieję ze to początek powrotu do normalnosci. Licze ze po roku uśpienia ta strona troche tez sie odsiwezy jesli chodzi o udoskonalenia i aktualizacje. LE zobaczylem jak juz bylo prawie cale wyprzedane. Kolekcja nie jest jakas szalowa. Zabawne ze uzyli starego wnetrza xd

    OdpowiedzUsuń
  10. Zrobiłem spore zakupy. Kolekcję uważam za udaną.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!