Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Wa#*&tynki


Walentynki walentynkowe propozycje makijażowe

- - -


Ostatnia propozycja makijażu Wam się spodobała, a mi robiło się ją naprawdę przyjemnie. Ciekawie było powrócić do dawnych czasów, kiedy grafika była u mnie na pierwszy miejscu i codziennie coś tworzyłem. Z okazji walentynek również postanowiłem coś dla Was przygotować, bo czy nie ma lepszej okazji niż taki dzień.. tak naprawdę to jest wiele innych, a ja szczerze nie przepadam za walentynkami. Tłusty czwartek to jednak moje święto.

Nie przedłużając...

• Pierwsza propozycja to takie różowe smokey eye? albo coś w stylu drag queen, ja nie wiem.. ja naprawdę nie wiem, jestem zielony w tych tematach. Raczej niecodzienna propozycja z ciekawym elementem w postaci dwóch serduszek na cieniach oraz policzkach. Do tego oczywiście kolczyki i elegancka, wiktoriańska koszula. Koszula to mój faworyt, uwielbiam ja pod każdym względem.. a byłem bliski zrezygnowania i zrobienia czegoś prostego.. Stardoll, może mnie zatrudnicie jako grafika?


• Druga propozycja jest już bardziej codzienna z różowym akcetem tylko na dolnej powiecie i ustach.. oraz ciekawym dodatkiem na lewym oku. Bluzeczka również nie odbiega od normy, crop top odsłaniający fałdki nabyte po tłustym czwartku, bo czemu nie?



Modelką była jakże fantastyczna 3siostry, trochę gwiazdorzyła, ale współpraca jak najbardziej owocna!
Która propozycja podoba Wam się najbardziej? Co sądzicie o grafikach/makijażach?

7 komentarzy:

  1. Chciałabym umieć zrobić tak śliczne smokey eye w realu... kocham różowe cienie :D Oba makijaże bardzo mi się podobają, masz do tego rękę ;)
    Ciekawe jakby wyglądał pączkowy makijaż w Twoim wykonaniu...? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne grafiki,o taki grafik na sd by się przydał :D drugi makijaż mi się podoba,jest naturalny....pierwszy to nie moje kolory,ale świetny jest na pewno

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie to piękne!
    Poproszę o częstsze posty tego typu haha (bo naprawdę bardzo mi się podobają).

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie powinni Ciebue zatrudnic! Super wygladaja te ubrania :) makijaz numer 2 bardziej mi sie podoba, niw przepadam za tak wyraznymi 😅

    OdpowiedzUsuń
  5. nie wiedziałam, ze makijaze w sd mogą być takim sztosem!
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  6. super, uwielbiam twoje grafiki ♥♥ bluzka z pierwszej - marzenie

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdybyś został grafikiem dla Stardoll, nie trzeba by się było martwić ani frustrować jakością rzeczy w Starplazie...

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!