Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Aby do wiosny!

 



Hej kochani! 
Czy wy widzicie jakie Kamil zrobił mi nowy, genialny baner? Ja już je uwielbiam! Tymczasem w końcu zrobiło się cieplej więc i nastrój mi się poprawił. Mam nadzieję, że słońce również na Was wpływa tak dobrze :) 
Dzisiejsza aranżacja jest dosyć normalna, w moich ulubionych kolorach. Ostanie nie mam jakoś weny do wnętrz, ale mam nadzieję, że Admini w końcu dadzą jakąś nową dostawę mebli i akcesoriów do apartamentu i będę mogła stworzyć coś nowego. 

Dajcie koniecznie znać jak podoba się Wam nowe logo i aranżacja :)




7 komentarzy:

  1. Mnie też słonko i ciepło dobrze nastraja :D
    Logo jest świetne!
    Bardzo ładna aranżacja, lubię Twój styl :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna aranżacja! może tylko powiększyłabym lekko fotel z lewej

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna aranżacja :) admini to wgl powinni zrobić porządek w sklepie z meblami i pousuwać staaaare artykuły,które zalegają xd

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Baner jest świetny :) Aranżacja także!
    Nareszcie przyszła wiosna, już powoli łapałam doła od ciągłego siedzenia w domu i brzydkiej pogody za oknem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Łóżko ma średnią grafikę, ale całość naprawdę mi się podoba. Dla mnie tworzenie wnetrz na sd to czarna magia
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny banner i śliczna aranżacja *-*

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  7. Baner - dobra robota :) w aranzacji podoba mi sie najbardziej czesc z lozkiem, fajnie wygladaja te szafeczki za nim.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!