Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
DUET: Wrap Jacket

Wracam do Was po małej przerwie. Mamy już luty, a to dopiero mój pierwszy post w tym roku. Chciałbym zwalić moją nieobecność na egzaminy, ale w dużej mierze nie miałem po prostu ochoty na stardoll. Musiałem odpocząć, zwłaszcza po tak intensywnym grudniu. Myślałem też, że z tą całą energią wrócę i zasypię Was postami, ale bardzo szybko ze mnie uleciała, gdy tylko wszedłem na tego launchera. Jak możecie zauważyć nie jest to matching, ale na ten moment nie umiem go prowadzić, a przede wszystkim nie mam do tego cierpliwości. Przy każdej próbie zrobienia makijażu wszystko mi się zacinało, były opóźnienia i nie mam już tej precyzji co kiedyś. Nie chcę pokazywać rzeczy, z których nie jestem zadowolony, a tak było w tym przypadku. Dawniej miałem też określony sposób robienie postów. Powiększałem odpowiednio doll, powiększałem ekran, a przez ostatnie dni myślałem, że oszaleję próbując zrobić cokolwiek. Nie wiem czy tylko ja mam takie problemy z tą nową formą stardolla, ale ani trochę nie jestem zadowolony z obrotu sprawy. Na ten moment mam jedynie do zaoferowania DUET czyli dział, który parę lat temu prowadziłem tutaj na blogu. Nie jestem też pewien, czy zostanę przy tym na stałe. Liczę tutaj na Wasze komentarze. Jeśli macie jakieś propozycje na nowe działy to chętnie je przemyślę. Dajcie też znać, czy tak forma postu Wam odpowiada, czy lepiej prezentować stylizacje na białym tle. A tymczasem do zobaczenia za tydzień. 


10 komentarzy:

  1. Niestety obecną forma Stardolla nie za bardzo zachęca do pracy, a na blog faktycznie trzeba dobrych screenów.
    Podobają mi się Twoje propozycje na wykorzystanie tego żakietu/ bluzki. Bardzo fajnie łączy się góra z sukienką w drugiej opcji.
    Jak dla mnie kolorowe tła są w porządku ^^
    Nie mam pomysłu na żaden nowy dział, a Stardoll też nie ułatwia tego...

    OdpowiedzUsuń
  2. co do tła, tak jak Tobie będzie wygodniej - tak będzie najlepiej

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się... nowy stardoll to jakiś nieśmieszny żart... Ja wole druga stylizacje, jest bardziej w moim stylu. Uważam ze fajnie prezentują się na takim tle :) co do działu pomyśle i w razie czego dam znac

    OdpowiedzUsuń
  4. osobiście nie lubię tego blezeru,odnoszę wrażenie jest trudny do wystylizowania...jeśli chodzi o stylizacje to podoba mi się pierwsza,druga też jest ładna ale nie znoszę tych kozaków :c launcher to tragedia,ja trochę na nim posiedzę i się zacina,spowalnia i muszę wejść w inną zakładkę,żeby znowu działał normalnie...wolałabym żeby admini dopracowali go,bo na chwilę obecną rzadko tam przebywam...wejdę tylko na parę minut,żeby zobaczyć czy coś nowego dodali i tyle mojego siedzenia tam

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurde, mnie się szalenie podobają te srebrne kozaki! Gdzie mogę je kupić?

      Usuń
    2. kozaki są z LE i serdecznie je polecam!

      Usuń
  5. Coraz częściej widuje marynarki z tak charakterystycznym wykonczeniem na dole i zaczynam powoli je lubic. Moze kiedys sie zdecyduje na zakup podobnej. Stylizacje kolorystycznie sa ok, ale wybor poszczegolnych ubran i dodatkow do mnie nie trafia w zadnej. Launcher rowniez zniecheca mnie do robienia postow na bloga, dobrze ze kiedys zrobilem duzo na zapas. Pomysl z tlem mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tło nie przeszkadza, myślę, że możesz zostać przy kolorowych.
    Obie stylizacje mi się podobają – fajnie wykorzystałeś potencjał tej marynarki.
    Mnie też drażni launcher, źle się robi scr na bloga :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mój styl zupełnie, ale podobają mi się obie propozycje.
    Tło wygląda fajnie, może takie zostać ;)
    Launcher się trochę wiesza, to prawda.
    Co do screenów i powiększania, ja używam ctrl+scroll i wychodzi wszystko okej

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  8. Tło jest fajne takie różnorodne. Pierwsza stylka mi nie podeszła, ale druga już tak. W pierwszej buty i spodnie mi mnie odpowiadają, druga jest ciekawa ale nie przesadzona.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!