Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Duet: Tye Dye Skirt


9 komentarzy:

  1. świetne stylizacje, nie umiem wybrać lepszej!
    z jakiego sklepu ta spódniczka? pierwszy raz ją widzę, a naprawdę jest super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spódnica jest z nowej kolekcji The Jet Set. chyba moja ulubiona rzecz dodana w tym tygodniu, serdecznie polecam

      Usuń
    2. ah, jeszcze nie przeglądałam nowych kolekcji. dziękuję za odpowiedź!

      Usuń
  2. druga stylizacja jest bardzo ładna :) pierwsza nie przypadła mi do gustu,ten stanik wygląda koszmarnie

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie stylizacje bardzo ciekawe, spódniczka robi dobrą robotę, a nawet na nią nie zwróciłam uwagi w sklepie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepraszam, ale obie stylizacje kompletnie mi się nie podobają. Pierwsza wygląda jak zlepek przypadkowych ubrań, a ten stanik (dla mnie) jest gwoździem do trumny. Druga też nie skradła mojego serca.
    Jakoś za dużo w obu się dzieje, co sprawia, że wyglądają trochę karykaturalnie. Nie jestem fanką takiego stylu i może, dlatego takie odczucia.
    Niemniej jednak szanuję za eksperymentowanie, moda to w końcu zabawa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dokladnie takie same przemyslenia co do pierwszej 🙈 druga za to juz lepsza, wszystko do siebie dobrze pasuje :) jesli chodzi o spodnice to widze ze jest bardzi trendy, ale poki co nie zdecyduje sie na nia. Nie mam zbyt wielu pomyslow :(

      Usuń
  5. Mnie niestety żadna się nie podoba :/ pierwsza wygląda trochę jak pani z plaży która założyła szpilki, rękawiczki, wzięła do rąk torebkę i poszła na imprezę hotelową hah ;p druga odrobinę lepsza, jednak dalej mi się nie podoba

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się tylko ta z prawej, ale nie jestem fanką skarpetek i eleganckich butów :|

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!