Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Wyniki konkursu decor

 Z lekkim opóźnieniem ale w końcu udało mi się wybrać zwycięskie prace. Bardzo się cieszę, że tak wiele z Was postanowiło przygotować aranżację. Wszystkie były naprawdę świetnie, ale ta zwycięska może być tylko jedna. Nie przedłużając... 

100sd wędruje do...

RockaRolla_ 


75sd trafia do 

Pati-1997


50sd trafia do 

izolda-1996k


PS Należy się wpierdziel za niepodpisanie.


Dziękuje wszystkim za wzięcie udziału i gratuluje zwycięzcom! 

Chcieli byście częściej tego typu konkursy? Dajcie mi koniecznie znać! 

11 komentarzy:

  1. Piękne aranżacje! Gratuluję zwycięzcom ❤️
    Ja jak najbardziej chciałabym więcej takich konkursów – zawsze świetnie się bawię, kiedy robię te prace. To pobudza moją kreatywność!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulację wszystkim. Naprawdę super są te wnętrza
    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje :) Aranzacja z trzeciego miejsca jest taka nastrojowa, kacik po lewo wyglada bardzo uroczo <3 dodam jeszcze, ze w pracy Rocki podoba mi sie widok na morze, a u Pati wybor poduszek - piekne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję!!!! Mega uda pokoje!! wszystkie są super i ode mnie oczywiście 10/10 :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuje! Wszystkie prace świetne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojeju, jak mi miło! Nigdy nie spodziewałam się że mogę wygrać coś w konkursie dotyczącym wnętrz, bo na prawdę zupełnie mi to nigdy nie szło. Mega dziękuję ♥ Prace z 1 i 2 miejsca są cudowne, gratuluję :)

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  7. Zwycięska praca jak najbardziej zasłużenie, bardzo fajny pomysł na wnętrze! Gratulacje dla wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję bardzo! <3 Kompletnie się nie spodziewałam, że moja praca zostanie wybrana i jest mi mega miło ;) Konkurencja była zacna, ja bym nie umiała wybrać tylko trzech prac :)

    ~ Rocka

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!