Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Po prostu jesień: dużo piękna, trochę smutku.

 

Hej i czołem! 
Czy ktoś wie gdzie podziało się lato? Nie spodziewałam się takiej okropnej pogody tak szybko! A jak tam u Was? Kto zaczął już nowy rok szkolny? Jak wrażenia? Słyszałam, że niektóre szkoły po jednym dniu zostały zamknięte. Co o tym myślicie? Ja w sumie po części spodziewałam się tego. 
 Pod poprzednim postem pytałam się o miejsce mojej kolejnej podróży. Jednej osobie udało się się odgadnąć - not_ur_babe zgłoś się do mnie po 30sd! Pod koniec września jadę do Poznania spotkać się z koleżanką oraz do cukierni Veni Andro, może ktoś z Was kojarzy? Veni robi najlepsze makaroniki na świecie! 

Dzisiejsza aranżacja jest totalnie jesienna, ale pogoda sprawiła, że totalnie wczułam się w klimat. Z jednej strony chciała bym żeby wróciło lato a z drugiej kocham te jesienne kolory. 
Jak Wam się podoba? 


14 komentarzy:

  1. jak by był jakiś ciemny kolor ścian to by się stworzył fajny nastrój a tak to super nic bym nie zmienił :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne wnętrze, ale jeszcze jestem głową w lecie. Czekam tylko aż pogoda się poprawi, żeby jeszcze naładować akumulatory przed zimną i mokrą jesienią :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było by mega gdyby jeszcze takie prawdziwe ciepełko wróciło ;)

      Usuń
  3. Śliczne wnętrze, lubię takie kolory ♥
    Ja czekam na rozpoczęcie roku akademickiego, chociaż będę mieć cały semestr online i jestem zawiedziona z tego powodu :|
    Poznań, moje miasto ♥ A tej cukierni nie znałam! Muszę się koniecznie przyjrzeć

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! Veni robi tez lody i torty, jadę żeby ich spróbować ;D

      Usuń
  4. Piękne wnętrze, totalnie w moim klimacie. Ja mam teraz praktyki w szkole, a od 19 października wracam na uczelnię, niestety zdalnie :( Tęsknię za normalnymi zajęciami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego zrezygnowałam z pójścia na studia w tym roku. Jak już mam na nie iść to chce na takie normalne

      Usuń
    2. Całkowicie rozumiem. Ja niestety nie mogłam podjąć takiej decyzji, ponieważ mój rok był ostatnim, który szedł starym programem studiów, więc musiałabym zaczynać kierunek od początku.

      Usuń
  5. Wnętrze mi się podoba, uwielbiam ten dywan z krowim motywem. Ja póki co chodzę do szkoły, ale po tych 3 dniach jestem już bardzo zmęczona, ciężko po tylu miesiącach znowu się przestawić. Totalnie nie myślałam, że zgadnę, dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Codziennie mam na 8 i kończę o 15 więc po tylu miesiacach spania do 12 jest mega ciężkoxd Ogólnie wybrałam dosyć nudne przedmioty, więc jak mam bloki po 2-3 lekcje pod rzad mega to wszystko się dłuży. Ale wolę to, niż 2 godziny stresu;)

      Usuń
  6. Kurcze, kolor scian troche sie rozni od mebli, co troche dziwnie wyglada. Jesli chodzi o umeblowanie, to jak zawsze udane :) podobaja mi sie zlote akcenty, ktore niewatpliwie kojarzą sie z jesienia. Kominek i oswietlenie czynia ten pokoj bardziej przytulnym. Przez ta pogode ostatnio mam malego dola... nie cierpie jesieni :( te wakacje jak i cale lato chce zapomniec, beznadzieja i chyba kara dla mnie za ubiegloroczne podroze...

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakoś nie siadło mi to wnętrze. Mam wrażenie, że jesr czegoś z dużo i sciany za jasne
    jusia96

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!