Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Featuring: Orange Coat
Hej!

W poprzednim tygodniu razem z Michałem stworzyliśmy dla Was stylizacje z butami Antidote.
Stylizacja, która spodobała się Wam bardziej, była moja : ) Za co bardzo dziękuję!
W tym tygodniu do współtworzenia ze mną postu zaprosiłam Agu :)

Rzeczą, którą została wybrana przez Agę jest pomarańczowy płaszcz z przedostatniej dostawy Vinyl.
Oryginalnie płaszcz pochodzi z kolekcji Moschino F/W 2018.
(jeśli jesteście ciekawi realnej wersji, możecie znaleźć ją tutaj)
Uważam, że wersja realna jest lepsza niż ta, którą dostaliśmy na stardoll.
Myślę, że gdyby nie post, raczej nie kupiłabym go.

Przechodząc do stylizacji, obydwie postanowiłyśmy połączyć ten płaszcz z jakimś wzorem.
Agu na swoją doll ubrała marynarkę i spodnie Archive, okulary Gucci, do tego torebkę i buty z Balenciaga Tribute.
Ja natomiast ubrałam swoją doll w sukienkę Rio, sweter It Girls, długie buty Subcouture, do tego szalik z Limited Edition i beret Pearls.

Dajcie znać co sądzicie o stylizacjach i płaszczu : )



9 komentarzy:

  1. mój głos poleciał do agi, płaszcz ładny ale zrezygnowałam z jego kupna bo myślałam że on nie ma podszewki żadnej

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Płaszczyk jest bardzo fajny, planuję go zakupić.
    Obie stylizacje bardzo mi się podobają. Płaszczyk jest dość uniwersalny, dlatego fajnie wygląda z dżinsami i sukienkami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Emu.Musia jak dla mnie wygrywa :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety nie zagłosuję na żadną stylizację. Pierwsza kompletnie mi się nie podoba, a druga jest jakaś taka za ciężka. Sam płaszcz bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no w sumie jak sie przypatrzeć to masz rację :)

      Usuń
  5. Nie sadzilem, ze ten plaszcz jednak ma podszewke. Bez niej wyglada troche kiepsko. Myslalem nad jego zakupem, ale pomaranczowy to nie moj kolor. W pierwszej stylizacji mysle, ze lepiej sprawdzilyby sie ciemniejsze spodnie i inne jak jeansy. Podoba mi sie za to wybor okularow i marynarki. Poszedlbym raczej w strone tych odcieni. W drugiej za to brakuje mi torebki... Szkoda, ze sukienka zostala zakryta duzym swetrem. Ja chyba wybralbym jakas bluzke z golfem pod spod (tak wiem, golf pod golf, ta sukienka tez go ma xd). Moj glos mimo wszystko poszedl na Emu.Musia

    OdpowiedzUsuń
  6. Plaszczyka raczej nie kupie. Aga stonowała kolory. U ciebie moim zdaniem buty to za dużo;<
    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie sa ok, pierwsza, jak i druga stylizacja mi się podoba, jednak w każdej bym coś zmieniła. U Agi nie wiem co, ale u Ciebie z pewnościa wymieniłabym te pomarańczowe buty. Ostatecznie zagłosuję na Twoja wersję, bo ślicznie wyglada ten look, taki typowo jesienny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie mi się podobają, ale chyba troszkę bardziej ta od Agi.
    Płaszcz jest nie najgorszy, zastanowię się nad jego kupnem

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!