Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
R U Mine
Hej!

Jak tam u Was po wakacjach? Część z Was pewnie nadal je ma, tak jak ja : )
Nie wiem jak Wy, ale ja osobiście bardzo lubię wrzesień i cieszę się na samą myśl, że zaraz będzie jesień.
Jest to zdecydowanie moja ulubiona pora roku.
Przechodząc do stylizacji, tym razem postawiłam na odcienie beżu.
Ten kolor bardzo kojarzy mi się z jesienią, dlatego postanowiłam go wybrać.
Uwielbiam na stardoll ubrania w tych odcieniach, szczególnie płaszcze!
Chciałabym sama mieć coś takiego w realu, ale jak już wiecie i tak skończy się na czarnym ; )

Stylizacja nr 1
Beret DKNY | Płaszcz Pretty'n Love | Naszyjnik The Jet Set | Golf Strike a Pose | Pasek Mortal Kiss | Spódniczka Nelly.com | Torebka Hot Buys | Kozaki Balmain Tribute

Stylizacja nr 2
Kolczyki Nelly.com | Naszyjnik Young Hollywood | Płaszcz Pearls | Top Chanel Tribute |
Pasek Louis Vuitton Tribute | Spodnie Yves Saint Laurent Tribute | Torba Royalty | Buty It Girls

Dajcie znać co sądzicie o dzisiejszych stylizacjach : )

Edit
Zapomniałam wspomnieć, że dzisiejszy post pt. ,,Featuring" się nie ukaże, za co przepraszam :(
Natomiast od dłuższego czasu zastanawiam się nad, tworzeniem ich również z obserwatorami :)
Jeśli podoba Wam się taki pomysł i ktoś z Was byłby chętny na coś takiego, to dajcie znać.
Arctic Monkeys-R U Mine

14 komentarzy:

  1. obie stylizacje są bardzo ładne :) w drugiej brakuje mi tylko podszewki

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Każda pora roku ma swoje uroki więc nie 'krzyczę' na nadchodzącą jesień, chociaż zimno już doskwiera porankami czy późnym wieczorem :D
    Podobają mi się obie stylizacje, bardzo lubię takie kolory, fajnie się sprawdzają w stylizacjach. Uwielbiam ten tatuaż u Twojej doll - super wygląda z takimi dekoltami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda : ) Ja uwielbiam jesień ze względu na to, że w końcu mogę założyć wszystkie swoje sweterki haha dlatego pasuje mi to, że robi się chłodniej! : D
      Dziękuję bardzo!

      Usuń
  3. Ja mam praktyki w szkole podstawowej, ale po nich czeka mnie jeszcze miesiąc wakacji, ponieważ nasza uczelnia rozpoczyna semestr dopiero 19 października. Jesień to moja ulubiona pora roku, więc ja również bardzo się cieszę z jej nadejścia.
    Obie stylizacje są piękne! W tej drugiej jedynie nie gra mi ta torebka, ponieważ jakoś dziwnie odstaje. Czy ona nie powinna być przypadkiem w drugiej dłoni? :D
    Twój pomysł jest super – zaproszenie obserwatorów sprawi, że ta seria zyska świeżość i inne spojrzenie na stylizacje. Znamy już Wasze style (mniej więcej), więc fajnie dostać coś od kogoś innego, kogo się nie zna – wtedy jest większa niespodzianka! Ja oczywiście byłabym chętna na coś takiego, bo uwielbiam tego typu zabawy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Torebka w sumie pasowała mi i w jedną i drugą rękę, ale masz rację! Lepiej wygląda w drugiej dłoni ; )
      Dziękuję bardzo! : )

      Usuń
  4. Ja tak samo kocham jesień. Powoli zaczyna się "warstwowanie" ubrań, a ja kocham ubierać się jak cebulka. Tak samo cieszę się jeszcze wakacjami, mało zostało i studia.
    Stylizacja pierwsza bardzo ładna, mega podoba mi się płaszczyk. Druga już mniej mi się podoba, ale jest okej.
    Co do płaszczy w realu to możesz poszukać tanio na lumpach i może nie skończy się na czarnym hahah.
    Pomysł z zaproszeniem obserwatorów jak najbardziej tak! Sama bym wzięła udział, bo znowu kombinuje na stardoll i fajnie by było czasem pokazać swoją stylizacje :]
    jusia95

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam jakiś czas temu, ale nie widziałam nic ciekawego u siebie, zamierzałam wybrać się niedługo : ) Mam nadzieję, że uda mi się znaleźć coś w kolorze innym, niż czarny haha
      Dziękuję bardzo!

      Usuń
  5. Nie cierpię jesieni :/ tesknie za latem, z ktorego w tym roku niestety malo skorzystalem ;-; czuje ze najblizszy rok będzie nadal melancholijny. Bardzo podobaja mi sie Twoje propozycje z bezowym kolorem. Nie sa tak nudne i oklepane jak te na insta czy lookbook chociazby. Pierwsza jest taka urocza <3 u mnie podobnie, chce cos w takich odcieniach, ale finalnie wracam z niczym lub czyms ciemnym.

    OdpowiedzUsuń
  6. Rowniez popieram pomysl zaproszenia obserwatorów do tworzenia stylizacji, chetnie dolacze ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię wrzesień tylko dlatego że mam urodziny, ale zdecydowanie wole lato! Stylizacje są naprawdę cudowne bardzo podoba mi się połączenie z beżem.
    Super pomysł z zaproszeniem obserwatorów do Featuringu, sam chętnie wziąłbym udział :)
    DIOR

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja jestem dziwna i kocham jesień :D
    Upały to dla mnie istna masakra, w 30 stopniach się topię we własnej skórze.
    Stylizacje są super klimatyczne. Nie moje kolory, ale obie mi się podobają. W drugiej jedynie brakuje mi podszewki.
    Featuring z obserwatorami to fajny pomysł, czekam :)

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!